نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

حاج قاسم تبدیل به باور مردم شده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج‌قاسم تبدیل به باور و قهرمان مردم ایران شده است شخصیتی معاصر که به‌خاطر مجاهدت و فداکاری برای بشریت، محبوب آزادی‌خواهان جهان نیز شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: حاج‌قاسم تبدیل به باور و قهرمان مردم ایران شده است شخصیتی معاصر که به‌خاطر مجاهدت و فداکاری برای بشریت، محبوب آزادی‌خواهان جهان نیز شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران در مسیر آرمان‌ها و اعتقادات خودشان و باورهای و اهداف متعالی و مقدس انقلاب اسلامی و در ترویج فرهنگ علیه اهل‌بیت علیهم‌السلام و دفاع از اسلام از همه چیز خود مایه می‌گذارند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: این مردم وقتی مشاهده می‌کنند یک شخص در راه آرمان و اهداف انقلاب آن‌ها جان خود را فدا می‌کند مجذوب چنین شخصی شده و با هجمه‌های دشمن هم این شخص از دل انسان‌ها بیرون نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری شهید حاج‌قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و دشمن این را به‌خوبی متوجه شده است شاهد هستیم که عشق و علاقه مردم به راه شهید سلیمانی باعث شد که آن تشییع‌جنازه باشکوه برای حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شود مردم در سراسر کشور حضور حماسی در تشییع پیکر حاج‌قاسم سلیمانی داشته‌اند و در طی این چهار سال سالگردها و مراسم‌های عظیمی به یاد حاج‌قاسم برگزارشدن که نشان از ادامه راه این شهید بزرگوار دارد.

وی اضافه کرد: مردم ما می‌دانند حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش در رسواکردن رژیم صهیونیستی و دفع خطر از مسلمانان چه نقشی داشت، مردم ما می‌دانند اگر حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش و شهدای مدافع حرم و رزمندگان این عرصه نبودند امروز جان، مال و ناموس همه انسان‌ها با گسترش داعش و تکفیری‌ها به خطر می‌افتاد.

ذوالنور گفت: مردم ایران به نقش بسیار بزرگی که حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان یک قهرمان ملی و اسطوره مجاهدت و مقاومت خلق کرد واقف هستند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر اینکه حاج‌قاسم تبدیل به قهرمان ملت شده است شهید سلیمانی همچنان کابوسی برای دشمنان است و رژیم صهیونیستی شهید قاسم سلیمانی را برای خودش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی می‌داند و حتی از زائر حاج‌قاسم هم وحشت دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً کسانی که در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی شرکت می‌کنند کف اعتقادشان نفرت و انزجار از رژیم صهیونیستی است و این یعنی مکتب حاج‌قاسم سلیمانی ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47053
اخبار مرتبط

نظرات شما