امام‌جمعه سلفچگان:

مردم به مکتب حاج‌قاسم پایبند هستند

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که مردم به مکتب حاج‌قاسم پایبند هستند، گفت: در این سال‌ها همواره مردم یاد و خاطره این شهید را گرامی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که قدردان قهرمانان ملی خود هستند و این را در دو گذر تاریخی نشان دادند.
وی ادامه داد: اولین‌بار در زمان شهادت این شهید که با تشییع شکوهمندی که داشتند به جهانیان نشان دادند که راه و مکتب حاج‌قاسم تداوم خواهد داشت.
غروی بیان داشت: دومین گذر تاریخی را می‌توان به 4 سال اخیر اشاره کرد و رفتاری که مردم در این سال ها داشتند.
وی  با بیان این که مردم به مکتب حاج‌قاسم پایبند هستند، تصریح کرد: شاهد هستیم که مردم به شیوه‌های مختلف ارادت و علاقه قلبی خودشان را به حاج‌قاسم سلیمانی نشان می‌دهند از نام‌گذاری فرزندان خود به نام قاسم گرفته تا تغییر پروفایل‌های خودشان در شبکه‌های اجتماعی همه‌وهمه نشان‌دهنده علاقه قلبی مردم به سردار محبوب خودشان است.
امام‌جمعه سلفچگان هدف آمریکا از به‌شهادت‌رساندن حاج‌قاسم را ازبین‌بردن جبهه مقاومت برشمرد و گفت: هدف این رژیم نه‌تنها محقق نشد؛ بلکه جبهه مقاومت هر روز قدرتمند از گذشته می‌شود.
وی ابراز داشت: اوج کار جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی قابل‌مشاهده است که نیروهای حماس با وجود محاصره کامل به چنان توان نظامی رسیدند که در چشم به هم‌زدنی تا عمق شهرهای این رژیم منحوس نفوذ کردند.
غروی در بیان ابعاد این حمله گفت: این رژیم اشغالگر همواره خود را پیروز قلمداد می‌کرد؛ اما این عملیات نشان داد که به چه اندازه این رژیم ذلیل، شکننده و قابل شکست است و قطعاً پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است.


انتهای پیام/110

http://qomefarda.ir/47080
اخبار مرتبط

نظرات شما