عضو خبرگان رهبری:

شهادت به حاج قاسم الهام شده بود

عضو خبرگان رهبری با بیان این که شهادت به حاج قاسم الهام شده بود،گفت: ایشان با شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت:  چند ماه مانده به شهادت ایشان در دیداری که با مراجع عظام تقلید داشتند کفن مبارک خودشان را به همراه آورده بودند که نشان می دهد این شهادت و رستگاری بر ایشان الهام شده بود.
وی ادامه داد: شهادت بهترین پاداش برای دهه ها خدمت و جهاد بود که نصیب سردار دل ها شد.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: این شهید گرانقدر عمر مبارک خودشان را در مسیر ولایت و جهاد صرف کرد و به آرزوی خودش رسید، آرزویی که همواره در بیانات و صحبت هایش به آن اشاره کرده بود.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین ابعاد زندگی این شهید گرانقدر خانواده داری و توجه به خانواده به عنوان رکن اساسی زندگی بود.
موسوی اصفهانی تصریح کرد: باید به این بُعد از زندگی ایشان توجه ویژه ای شود خصوصا در دوره حاضر که از بین بردن بنیان خانواده هدف اصلی دشمنان نظام است.
وی ابراز داشت: در سیره و رفتار حاج قاسم ولایتمداری و دین داری موج می زد ، دو محوری که به بیان همگان نقطه اشتراک همه شهدای سرافراز کشورمان نیز بوده است.
عضو خبرگان رهبری افزود: این مرد خدایی سال ها مبارزه و جهاد کرد و مردم ایران نیز با تشییع باشکوهی که کردند به خوبی نشان دادند که قدر انسان های با خدایی همچون حاج قاسم را به خوبی می دانند.
وی تصریح کرد: تشییع باشکوهی که این شهید عزیز داشت در تاریخ سابقه نداشت و تا سال های سال در خاطر جهانیان خواهد ماند.
موسوی اصفهانی افزود: میلیون ها ایرانی در شهرهای مختلف در تشییع ایشان شرکت کردند و در همان روز نشان دادند که راه حاج قاسم تدوام خواهد داشت.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47081
اخبار مرتبط

نظرات شما