امام‌جمعه کهک:

دشمن تاب دیدن محبوبیت حاج‌قاسم را ندارد

امام‌جمعه کهک با بیان این که دشمن تاب دیدن محبوبیت حاج‌قاسم را ندارد، گفت: این شهید والامقام محبوب دل مردم ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حاج‌قاسم را قهرمان مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: ایشان به‌عنوان نماد خدمت، جهاد و ولایت‌مداری در بین مردم شناخته می‌شوند.
وی ادامه داد: در منطقه نیز ایشان به‌عنوان الگوی مقاومت شناخته می‌شوند به‌طوری‌که رزمندگان مقاومت از کشورهای متخلف تصاویر و عکس‌های ایشان را همواره به همراه دارند.
صبوری افزود: حاج‌قاسم مسیری را برای جبهه مقاومت طراحی و عملیاتی کردند که امروز از دل آن عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی بیرون می‌آید که به یکباره هیمنه اسرائیل غاصب را در هم می‌کوبد چه‌بسا اگر حمایت اندکی از بیرون می‌شد این عملیات طومار رژیم منحوس را به یکباره می‌چید.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: این عملیات بزدلانه و ذلیلانه نشان داد که دشمن حتی از زائران و مجاوران مرقد حاج‌قاسم نیز ترس دارد.
امام‌جمعه کهک تصریح کرد: استکبار جهانی فکر می‌کرد که تنها یک حاج‌قاسم وجود دارد و با شهادتش جبهه مقاومت از بین خواهد رفت درحالی‌که در کشورمان هزاران‌هزار حاج‌قاسم وجود دارد که بیش‌تر آن‌ها هم توسط خود ایشان آموزش‌دیده‌اند.
وی بیان داشت: در دوران زندگی ایشان و در جنگ با داعش که با حمایت غرب بر مسند قدرت قرار گرفته بود توانست با میدان‌داری این سیاست غرب را از بین ببرد.
صبوری ابراز داشت: بعد از جنگ با داعش نیز با به شهادت رساندنش می‌خواستند جبهه مقاومت را زمین‌گیر کنند که نه‌تنها این‌گونه نشد؛ بلکه خون این شهید مسیر مقاومت را آبیاری کرد.
وی خاطر نشان کرد: حال که در قبل و بعد وجود حاج‌قاسم دشمنان به هدف خود نرسیدند کینه و عقده‌ای خودشان را بر سر زائران مرقد ایشان خالی کرده و دست به عملیات های کور می‌زنند.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47082
اخبار مرتبط

نظرات شما