نماینده مردم قم در مجلس:

حاج قاسم حامی مظلومان بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیره و مکتب حاج قاسم، گفت: حاج قاسم حامی مظلومان بود.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایشان همواره بر وحدت و همدلی تاکید کرده و در عین حال تبعیت کامل از رهبر و ولی زمان داشتند.
وی به توصیه های حاج قاسم به نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: این شهید گرانقدر معتقد بودند که نمایندگان مجلس در کنار رقابت و جدلی که دارند نباید کاری کنند که به دین و انقلاب ضربه بخورد.
امیرآبادی تصریح کرد: این نکته سنجی سردار دل ها بود که در توصیه ای به ما نمایندگان بیان می کردند که نباید به اصل موضوع خدشه ای وارد شود در واقع دین و انقلاب دو خط قرمزی است که  ایشان بر آن تاکید داشتند.
وی ابراز داشت: این دو اصل بارها در صحبت های رهبر انقلاب نیز بیان شده است و نشان دهنده شناخت دقیق مسیر و توصیه های رهبری توسط حاج قاسم است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دفاع از مظلومان را مهم ترین اصل در مکتب حاج قاسم برشمرد و گفت: برای ایشان دفاع از مظلوم نه تنها یک ارزش بلکه یک هدف بود و شاید این دیدگاهش موجب شد که در مسیر مبارزه با تروریسم امریکایی و داعش با قدرت ورود کرده و به این نیرنگ و خدعه را در نطفه خفه کرد.
وی با بیان این که نباید اجازه بدهیم راه و سیره حاج قاسم فراموش بشود، بیان داشت: ایشان الگوی تمام نمای بصیرت،ولایتمداری و وحدت بودند.
امیرآبادی به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: این حادثه تروریستی که هدف طراحان آن به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بود، نهایت رذالت دشمنان ایران اسلامی را برای همگان روشن کرد.
وی افزود: امروز مجازات قاطع و فوری جنایتکاران این جنایت تلخ و همچنین انتقام از خون سرداران جبهه مقاومت خواست عمومی همه ملت ایران است.
رزمنده دفاع مقدس تاکید کرد: شهادت مظلومانه جمع کثیری از زائران مزار سردار سپاه اسلام، شهید همیشه جاودان، حاج قاسم سلیمانی در شهر پر افتخار کرمان، لکه ننگی دیگری بر دامن سیاه رژیم منحوس صهیونستی، دولت همیشه تروریست آمریکا و مزدوران شیطان صفت آنها خواهد بود.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47083
اخبار مرتبط

نظرات شما