بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان بدخواهان است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ۲۲ بهمن، اعلام کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب در سراسر کشور هر سال مشت محکمی بر دهان بدخواهان ملت ایران و نویدبخش پیروزی و نصرت الهی برای دوستان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»به نقل از روابط‌عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری یک مرجع دینی و با حضور گسترده مردم به پیروزی رسید، در حقیقت قیامی علیه تمام مظاهر فساد ابرقدرت‌های شرق و غرب بود.

 در این بیانیه تأکید شده است: منطقِ مبنایی و مکتبی انقلاب اسلامی «فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقیٰ» بود و این منطق به ما آموخت که ایمان بالله به تنهایی کفایت نمی‌کند و بدون کفر به طاغوت، نمی‌توان به دستاویز محکم الهی تمسک جست.

 این نهاد حوزوی تاکید کرد: ما با انقلاب اسلامی‌مان خواستار حاکمیت «الله» شدیم و امروز گرچه همه طاغوت‌های دنیا و در رأس آنها آمریکا، بر ضد اسلام خواهی و ظلم ستیزی مردم مسلمان ایران توطئه چینی می‌کنند؛ ولی ملت انقلابی با اتکای به امداد و نصرت الهی ثابت قدم و استوار است.

 در ادامه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت مقام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر روح بلند آن عبدصالح خدا و شهدای گرانقدر راه آزادی درود فرستادند.

 در بیانیه عنوان شده است: استقلال هویت ایمانی مردم ایران از اندیشه‌های مادی و ضد دینی، ایران را در مبارزه با طاغوت به پیروزی رساند و توان دین در اداره جامعه را آشکار ساخت. برای ساختن ایران اسلامی باید فرهنگ، اقتصاد و سیاست، رنگ دینی داشته باشند و مدیران و مسئولان بدانند پیشتازی و پیش‌رانی در علم و تمدّن جهانی و تحقق حیات طیّبه در التزام فکری و عملی به دین و هویت ایمانی است.

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزوده است: مردم مؤمن و انقلابی، کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند و هیچ گاه سیاست زده و بازی خورده نخواهند شد. ایمان، اخلاص و تفکر صریح و قاطع انقلابی آن‌ها هرگونه انحراف و لغزش که در برخی عملکردهای کارگزاران نظام سیاسی واقع شده است را به دور از ذات پاک انقلاب تحلیل می‌کند و به همین دلیل اصل نظام و انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری را هویت اصلی خود دانسته و حاضرند در راه صیانت و پاسداری از آن، مؤمنانه ایثار و فداکاری کنند.

 این نهاد حوزوی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات و همچنین سایر میدان‌های مجاهدت نشان داده است که مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در تدبیر و مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده است؛ اما در تحلیل، این مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نشده‌اند و نخواهند شد. شایسته است کارگزاران سخت‌کوش نظام با درک شأن و کرامت ملت، بیش‌ازپیش خدمتگزار و خادم این ملت شریف باشند و با تمرکز و توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات پیشروی مردم بپردازند.

 بیانیه حاکی است: حوادث این روزهای جهان و رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از عملیات «طوفان الاقصی» نشان داد، هژمونی آمریکا در منطقه و حتی در جهان آسیب بسیار جدی دیده است و این افول به‌زودی سقوط را نیز برای آن جنایت‌کاران در پی خواهد داشت. این تنها بخشی از قدرت نرم جمهوری اسلامی است و قاطعانه می‌توان اعلام کرد که اراده الهی، ادامه این پیروزی‌هاست و به‌شرط استقامت، راه تا فتح قله‌های پیروزی نزدیک و دست‌یافتنی است.

 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم. مردم حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و با انتخاب اَصلح، برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد. نامزدهای نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون قدردان این ملت فهیم باشند و با خدای خود عهد ببندند که حق این ملت را با همه وجود بشناسند و ادا کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47516
اخبار مرتبط

نظرات شما