طی برنامه‌ریزی شهرداری قم صورت می‌گیرد؛

توسعه بلوار شهید خدا کرم و جاده کوه سفید در دستورکار

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم بلوار شهید خداکرم و جاده کوه سفید را از مناطق روبه‌توسعه شهر قم دانست که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه از نظر شهری و صنعتی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مهرداد روحانی وزیری بیان کرد: بلوار خداکرم و جاده کوه‌سفید، از بخش‌های روبه‌توسعه منطقه ۳ هستند که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه از نظر شهر و شهرداری را داراست و هر دو بافت صنعتی دارند.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری قم، به طرح ۱۰۵۰ هکتاری اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۲ این طرح ابلاغ شده که بر اساس آن، در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و در حال حاضر شهرداری منطقه آمادگی صدور پروانه به مالکان این محدوده را دارد و این محدوده باتوجه‌به وجود پروژه ۵۵ متری حریم راه‌آهن که در ۶ماهه ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد آینده خوبی دارد.

 روحانی وزیری تأکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیربنایی به آب‌های سطحی توجه خاص شد که دراین‌خصوص ۳۰ منطقه بحرانی موجود بود که در حال حاضر این عدد به ۵ رسیده درحالی‌که در شرایط بحرانی قرار ندارد.

 وی به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: به طول ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شده که خانه‌های مردم موازی کمربند امام‌علی و حدفاصل خیابان امام و بلوار بهارستان (انتهای مدرس) را شامل می‌شود و هیچ مشکلی در حال حاضر در زمینه آب‌های سطحی وجود ندارد؛ چنان‌که آب‌گرفتگی هست؛ اما آب ماندگی که باعث خسارت و آسیب شود، موجود نیست.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47531
اخبار مرتبط

نظرات شما