رئیس دانشگاه صنعتی قم:

شرکت در انتخابات احترام به حق خودمان است

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: با حضور پای صندوق‌های رأی به خودمان احترام می‌گذاریم و به شأن و حق تصمیم‌گیری که در حاکمیت داریم صحه می‌گذاریم.

جلال رضائی نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: موضوع انتخابات در هر کشوری ارتباط مستقیم  با مشارکت مردمی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و در قانون‌گذاری در سطح کشور به‌ویژه در انتخابات مجلس و قوه مقننه پیدا می‌کند، اگر مردم ایران برای خودشان و تصمیم و نقطه‌نظرات خودشان ارزش قائل هستند که حتماً هستند لازم است پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: مردم ایران در روز  یازده اسفند آزادانه انتخاب خودشان را از میان کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق رأی می‌اندازند.

وی افزود: با حضور پای صندوق‌های رأی به خودمان احترام می‌گذاریم و به شأن و حق تصمیم‌گیری که در حاکمیت داریم صحه می‌گذاریم و عملاً به خودمان کمک می‌کنیم.

رضائی نور عنوان داشت: مشاهده می‌کنیم رسانه‌های خارجی که دشمنی خودشان را با ما ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند به دنبال ناامیدی مردم هستند و می‌خواهند مشارکت مردم و حق مردم را از آن‌ها بگیرند این‌ها دلسوز ملت ایران نیستند و طبیعتاً آنچه می‌گویند با آنچه منطق، عقل و تکلیف ما ایجاب می‌کند در تناقض کامل است.
 
رئیس دانشگاه صنعتی استان قم تصریح کرد: اعتقاد داریم که نظام ایران یک نظام دموکراسی اسلامی است و یک نظام جمهوری اسلامی است و به فرمایش امام خمینی (ره) «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کم‌تر و نه یک کلمه بیشتر؛ در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در حاکمیت حق دارند و همین نظام رأی‌گیری برای تثبیت و اثبات واژه مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کافی است.

وی با اشاره به اینکه تکاپوی انتخاباتی را در میان مردم و اقشار مختلف ازجمله اقشار دانشجویی مشاهده می‌کنیم، گفت: ما هم تلاشمان را می‌کنیم تا در دانشگاه با برگزاری برنامه‌های تبیینی و با میدان دادن به تشکل‌های سیاسی دانشجویی و نهادها و انجمن‌های دانشجوی مختلف این ظرفیت را فعال کنیم تا پای‌کار بیایند و با عشق، نشاط و انگیزه بحث مشارکت در انتخابات را  دنبال کنند؛ زیرا فعالیت‌های دانشجویی تأثیر زیادی در اجتماع پیرامونی آن‌ها دارد.

رضائی نور تأکید کرد: از اقشار مختلف دانشگاهی همچنین از اقشار جامعه دعوت می‌کنیم با حضور خودشان پای صندوق‌های رأی به جهان ثابت کنند که تبلیغات منفی روی ملت ایران ندارد و در عین مطالبه‌گری پای انقلاب و پای آرمان‌های نظام و شهدا هستند و شرکت در انتخابات عملاً حضور خودشان را از در حاکمیت اثبات می‌کنند و به‌حق خود احترام می‌گذارند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47671
اخبار مرتبط

نظرات شما