عضو خبرگان رهبری:

مردم با حضور حداکثری نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به مردم برای تداوم امنیت کشور باید پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشند، گفت: مردم با حضور حداکثری نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی  در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی هست و از ابتدا هم با حضور حداکثری مردم آرام‌آرام تحقق پیدا کرد.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم برای انقلاب اسلامی سرنوشت‌ساز است. ما از همه عزیزانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از گذشت چهل و پنج سال از انقلاب حضور چشمگیری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که این مردم قدرشناس و بابصیرت در کشور حضور حداکثری داشتند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌ها هستند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از حضور در صحنه‌های تأثیرگذار مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و ایام دیگر که مربوط به انقلاب است منصرف و  کم‌رنگ کنند.
وی اضافه کرد: مردم ما با بصیرتی که دارند می‌دانند که قدرت صحبت مقام معظم رهبری بستگی به حضور حداکثری مردم دارد و تصمیم‌گیری مجلس در مقابل تهاجمات بستگی به این حضور حداکثری دارد. البته مردم هم مشکلاتی مانند گرانی، تورم، ازدواج و بیکاری را دارند و ما هم این مشکلات مطلع هستیم و دراین‌خصوص هم مقام معظم رهبری و هم مجلس خبرگان به مسئولین تذکراتی را داده و می‌دهند.
آیت‌الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه مسئولین به دنبال حل مشکلات کشور هستند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که در تمام انتخابات شرکت کنید و مقام معظم رهبری هم فرمودند که واجب است مردم شرعاً و قانون در انتخابات شرکت کنند ما هم از همه برادران و خواهران درخواست داریم برای تداوم امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند.
وی ابراز داشت: همه نیاز داریم تا برای حفظ امنیت کشور، برای حفظ دستاوردهای نظام، حفظ عزمت اسلام در منطقه و دنیا حداکثر حضور در پای صندوق‌های رأی را داشته باشیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: بعد از حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی مسئله انتخاب فرد اصلح است. باید برای انتخاب فرد اصلح حتماً تحقیق کنیم تا بتوانیم فردی اصلح را شناسایی و انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله یازدهم اسفندماه برای حفظ انقلاب اسلامی با حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح  انتخابات را برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47713
اخبار مرتبط

نظرات شما