قهرمان کشتی جهان:

همه‌جا صحبت از انتخابات است

قهرمان کشتی جهان گفت: در جمع‌های مختلفی نشست‌ و برخاست داریم در این ایام بیشتر صحبت‌ها در خصوص انتخابات است این یعنی مردم دغدغه انتخابات را دارند.

روح‌الله نعمتیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در جمع‌های مختلفی نشست‌ و برخاست داریم در این ایام بیشتر صحبت‌ها در خصوص انتخابات، بحث‌ و بررسی انتخابات گذشته، معرفی کاندیداها و گفتگو در مورد آینده انتخابات است  وقتی این بحث‌ها صورت می‌گیرد یعنی مردم دغدغه انتخابات را دارند و شور و نشاط انتخابات در میان مردم وجود دارد و به آن فکر می‌کنند.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: مردم شاید گلایه‌هایی را نیز داشته باشند؛ اما مطمئناً چون سرنوشت کشورشان برایشان مهم است درمورد انتخابات فکر می‌کنند و نامزدها را بررسی می‌کنند و دغدغه دارند.

 وی ادامه داد: از همه طیف‌ها، همه احزاب، همه اقشار و از همه تفکرها در صحنه انتخابات حضور دارند که نشان‌دهنده این است که انتخابات در ایران تک‌حزبی و مربوط به یک طیف و گروه خاص نیست و همه با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و مردم نیز افراد موردنظر خود را از میان این طیف‌های مختلف انتخاب کنند.

 نعمتیان خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان که در دشمنی خودشان علیه ملت ایران ثابت‌قدم هستند به یک مسئله حمله می‌کنند مشخص است که آن کار درست است به قول شهید همت در جبهه نگاه کنید دشمن کجا را مورد حمله قرار می‌دهد همان جا جبهه خودی است امروز نیز انتخابات جبهه خودی است که دشمنان به آن حمله می‌کنند.

این ورزشکار قمی تصریح کرد: تجزیه‌طلب‌ها، کومله‌ها، منافقین و استکبار همگی علیه انتخابات ایران هستند کسانی که اگر دستشان به مردم ایران برسد خون تک‌تک آن‌ها را خواهند ریخت، رأی ندادن یک ایرانی یعنی رأی‌دادن به این گروهک‌ها، پس رأی ندادن ما هم یک نوع رأی‌دادن به این دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است.

قهرمان کشتی جهان بیان داشت: ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی نشان دهند که سرنوشت خودشان را با دست خودشان تعیین می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به اهداف شوم خود برسند، مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی با هر عقیده‌ای  در انتخابات شرکت کند ممکن است شخصی اعتقادات مذهبی خاصی نداشته باشد و یا حتی با نظام هم موافق نباشد این اقشار نیز باید برای ایران پای صندوق‌های رأی بیایند.

نعمتیان بیان داشت: برای آیندهٔ ایران و برای قدرتمندی و اقتدار ایران باید در انتخابات شرکت کنیم، مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی خود فرمودند مشارکت در انتخابات اقتدار می‌آورد اگر کشوری اقتدار نداشته باشد دشمنان سعی می‌کنند به آن آسیب بزند و فتنه‌انگیزی کنند.

 وی عنوان داشت: شرکت در انتخابات مهم است و بعد از آن مهم این است که به چه کسی رأی دهیم باید بررسی و تحقیقات را قبل از آن انجام دهیم در برخی از این انتخابات نیز تجربه کردیم که اگر به افرادی رأی دهیم که اهداف و آرمان‌های انقلابی دارند و جهادی تلاش می‌کنند با شخصی که نگاهش به غرب است و نگاه وابستگی دارد تفاوت بسیار زیادی در زندگی مردم دارد.

این ورزشکار قمی گفت: مردم باید به شخصی رأی دهند که درد مردم را بفهمد و مشکلات و دردها را حس کرده باشد مطمئناً این شخص بهتر می‌تواند پای‌کار بیاید و مشکلات مردم را حل کند کم نداشتیم مسئولانی که آمدند که نه‌ تنها خدمتی نکردند؛ بلکه برای کشور و ملت هزینه‌سازی کردند همچنین مسئولانی داشتیم که با انتخاب مردم روی کار آمدند و دلسوز و زحمت‌کش بودند و تلاش کردند و خدمات زیادی به مردم ارائه دادند.

قهرمان کشتی جهان اضافه کرد: اگر فاکتورها و نکات مهمی که مقام معظم رهبری در صحبت‌های خودشان در خصوص ویژگی‌های یک نماینده دارند را مدنظر قرار دهیم مطمئناً انتخاب درستی خواهیم داشت از طرفی کاندیداها نیز نباید وعده‌های توخالی، پوچ و وعده‌های که در حوزه اختیار آن‌ها نیست را نباید به مردم بدهند؛ زیرا بعداً اگر انتخاب شدند باعث هزینه برای کشور خواهد شد و ان‌شاءالله منتخبان نیز با قانون‌گذاری درست قطار پیشرفت کشور را پیش ببرند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47755
اخبار مرتبط

نظرات شما