در حسینیه فاطمیون؛

نمایندگان منتخب قم برنامه‌های خود را با مردم در میان گذاشتند

سه منتخب مردم قم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار خود را با مردم در میان گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سه نماینده منتخب مردم قم مجلس شورای اسلامی در حسینیه فاطمیون حضور یافتند و دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های اولویت‌دار خود را با مردم در میان گذاشتند؛ حجت‌الاسلام ذوالنوری چشم‌انداز و اولویت‌های کاری خود را در دوره مجلس دوازدهم را رفع مشکلات مردم اعلام کرد و گفت: به اعتقاد من مردم از کمبود و نبود گله ندارند؛ بلکه چیزی که آنان را آزار‌های دهد تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها است که مردم را ناراحت می‌کند.
وی بر بازسازی اعتماد مردم تأکید کرد و گفت: باید بساط تبعیض‌ها و نابرابری‌ها در کشور جمع شود تا رضایت مردم فراهم شود و این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم طرح شفافیت را از اولویت‌های کاری خود در مجلس عنوان کرد و گفت: تصویب طرح شفاف‌سازی اموال مسئولان از دوره دهم مجلس طرح را پیگیری کردم و در این دوره هم این طرح باقوت پیگیری خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه همه مسئولان قانونی و اجرایی باید تمام درآمد‌ها و دارایی‌های خود را در سامانه ثبت کنند اگر ثبت نکنند دچار اعمال قانون خواهند شد گفت: اجرایی‌شدن این قانون آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و شفافیت و بستر مناسبی را در خصوص مسئولان ایجاد خواهد کرد و در نهایت باعث بازسازی اعتماد عمومی خواهد شد.
حجت‌الاسلام روان‌بخش هم در این دیدار با اشاره به اینکه خدمت به مردم را از اولویت کاری خود دانست و گفت: هماهنگی سه نماینده برای پیگیری مطالبات مردم است.
منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت: مردم در رأی‌دادن در این دوره از چهره‌های بسیاری عبور کردند و رأی مردم نشان می‌دهد که سیاست التماسی را نمی‌پسندند و ریل‌گذاری انقلابی را می‌پسندند و قبول دارند.
وی افزود: سعی می‌کنیم حرکت‌هایی کنیم تا مردم راضی شوند و از مهم‌ترین کار‌ها پیگیری مطالبات رهبر انقلاب است و این موضوعی بسیار مهم است و نماینده قم در مجلس شاخص هستند و ولایت‌پذیری را در مجلس جدی خواهیم گرفت.
وی اضافه کرد: مباحث اقتصادی از اولویت‌هایی است که پیگیری خواهیم کرد و هیئت اندیشه‌ورز اقتصادی با حضور افراد با دانش و صاحب ایده از حوزه و مؤسسه آموزشی امام خمینی تشکیل خواهیم داد.
منان رئیسی دیگر منتخب مردم قم هم گفت: من معتقدم راه‌حل مشکلات کشور بازگشت به مدار تمدن ایرانی‌اسلامی در تمام عرصه‌ها است و در حوزه اقتصاد و معیشت و مسکن باید به مدار تمدن اسلامی برگردیم.
وی افزود: عملیاتی‌کردن گفتمان اقتصاد مردمی در عرصه‌های تمدنی و اقتصادی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری است و اصلاح سبک زندگی، مسکن و شهرسازی، فرهنگ، اقتصاد، و رایج شدن گفتمان تمدن ایرانی‌اسلامی از رویکرد‌های اصلی پیگیری طرح‌ها در مجلس دوازدهم است.
مردم و حاضران هم در این نشست سؤالاتی در خصوص مدیریت فضای مجازی در کشور، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاست خارجی را با نمایندگان منتخب مطرح کردند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47920
اخبار مرتبط

نظرات شما