پیام استاندار قم به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳؛

جهاد مسکن‌سازی سال گذشته در قم با جدیت دنبال شد

استاندار قم با صدور پیام تبریکی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، جهاد مسکن‌سازی را یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت این استان در سال گذشته ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در پیام سید محمد آقامیری آمده است: حلول سال نو، ایام پرطراوت بهار و تقارن آن با ماه میهمانی خدا و بهار بندگی را به عموم هم استانی‌های عزیز و ولایت‌مدار به‌ویژه مراجع گران‌قدر، روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و زوار و میهمانان گرامی تبریک عرض می‌نمایم. سال ۱۴۰۲، سالی سرشار از برکات و توفیقات کم‌نظیر برای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بود.

 پیام حاکی است: سالی که هوشمندی، بصیرت و زمان‌شناسی ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چهل و پنجمین فجر درخشان انقلاب اسلامی و انتخابات ۱۱ اسفند را به زیباترین عرصه نمایش قدرت مردمی نظام اسلامی و تجلی‌گاه وحدت و همبستگی و میثاق دوباره ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرد و بار دیگر دشمنان و بدخواهان این ملت را مأیوس ساخت.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: ️به‌موازات توفیقات ملی، سال سپری شده برای استان قم نیز سالی پربار و توأم با دستاوردهای ارزشمند بود و در پرتو تلاش و همت جمعی، گام‌های بلندی در جهت پیشبرد برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی و هموارکردن مسیر توسعه و پیشرفت پایدار استان برداشته شد.

 در پیام استاندار قم آمده است: مهار تورم و برخورد جدی و عملی با اخلال‌گران در معیشت و سفره مردم، جهاد مسکن‌سازی و رشد تولید و اشتغال از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت استان در سال گذشته بود که در این راستا جلسات شورای تأمین مسکن و کارگروه‌های تنظیم بازار، اشتغال و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌صورت منظم و هفتگی و با حضور مدیران ارشد تمامی دستگاه‌های مسئول برگزار و تصمیمات عملیاتی راهگشایی نیز برای این حوزه‌ها اتخاذ گردید.

 پیام حاکی است: ️در زمینه ساخت مسکن موردنیاز اقشار مختلف، خوشبختانه استان قم با تلاش‌های صورت‌گرفته، به‌عنوان پنج استان برتر کشور در اجرا و تعهد به برنامه‌های ابلاغی طرح نهضت ملی مسکن معرفی شد و ان‌شاءالله هدف‌گذاری ما در این بخش، تکمیل و افتتاح ماهانه یک هزار واحد مسکونی برای سال آینده است.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: ️در حوزه نظارت بر بازار و مقابله با گران‌فروشی از طریق اجرای طرح‌های جهادی اصناف محور و با همراهی و مشارکت کاسبان امین، توانستیم به توفیقات امیدبخشی در زمینه ثبات‌بخشی به قیمت‌ها و کاهش محسوس نرخ تورم در استان برسیم به‌طوری‌که بر اساس آمارهای رسمی کشوری، تورم قم در ماه‌های اخیر و به طور متوالی روبه‌کاهش بوده است.

 پیام حاکی است: همچنین با تاسی به رویکرد دولت سیزدهم و از همان نخستین روزهای مسئولیت در قم، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم شریف و بازدیدهای میدانی و حضور در بخش‌ها و مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان را یکی از برنامه‌های مهم کاری خود قرار داده و با اختصاص دو روز ثابت در هفته به ملاقات مردمی، از موهبت دیدار و هم کلامی با ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات و درخواست‌های آن‌ها بهره‌مند شدم. همچنین شخصاً در طول بیش از ۱۰ سفر کاری به بخش‌ها، روستاها و مناطق اقماری استان، جلساتی را با حضور مدیران دستگاه‌های مسئول در محل برگزار و مصوبات زمان‌بندی شده‌ای برای جبران کمبودها و توسعه زیرساخت‌های این مناطق به تصویب رسید.

 در بخش دیگری ازا ین پیام حاکی است: در کنار توفیقات یک‌ساله استان، باید اشاره‌ای هم داشته باشیم به میزبانی شایسته مردم و مسئولان قم از جشن‌های نیمه شعبان و برگزاری سالم، پرشور و باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که برگ زرین دیگری را بر افتخارات مردم ولایی قم افزود.




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48050
اخبار مرتبط

نظرات شما