رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

بسیج باعث دلگرمی تولیدکنندگان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مجموعه بسیج همواره در بخش تولید و صنعت کمک‌حال تولیدکنندگان بوده و در رأس آن فرمانده سپاه قم از مراکز تولیدی بازدید دارند که موجب دلگرمی تولیدکنندگان است. 

علی‌اکبر ابدالی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: سازمان صمت در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه صنعت، معدن، بازرسی و بازرگانی با بسیج و گروه‌های بسیج همکاری دارد و در این زمینه بسیج کمک‌حال بسیار خوبی برای سازمان صنعت معدن و تجارت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در حوزه صنعت با بسیج مهندسین طرح‌های مختلفی را پیگیری کردیم از جمله پایش واحدهای صنعتی  در شهرک‌های صنعتی انجام شد تا متوجه شویم کدام یک از واحدهای تولیدی و صنعتی با ظرفیت پایین مشغول کار، راکد و یا کلاً تعطیل است و به‌صورت کلی فعالیت آن به چه صورت است.

وی عنوان داشت: اطلاعات دست‌اول واحدهای صنعتی توسط بسیج جمع‌آوری شد و در اختیار سازمان  صمت و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی گذاشته شد و  از این اطلاعات بسیار استفاده کردیم تا چرخه تولید گسترش پیدا کند.

ابدالی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن برخی از واحدهای صنعتی و معدنی به جهت ارتباطاتی که با بسیج دارند مشکلات خود را از کانال بسیج پیگیری و حل می‌کنند ازاین‌جهت که بسیج مجموعه‌ای است با همه اقشار مردمی در سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها در ارتباط است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: بسیاری از اوقات ما از ظرفیت بسیج استفاده می‌کنیم تا مشکلات را از پیش پای واحدهای صنعتی برداریم و استان قم در تعامل با بسیج مهندسی بسیار خوب عمل کرده و بسیج در این زمینه پیش‌گام بوده و کمک‌های بسیار زیادی انجام داده است.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کمک‌حال بسیار زیادی به سازمان و مردم بوده است.

ابدالی گفت: در برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به‌خصوص برای مشاغل خانگی و یا واحدهایی که کمتر توان شرکت در نمایشگاه‌ها را دارند در حوزه‌های مختلف نوشت‌افزار، پوشاک و نمایشگاه‌های فصلی از ظرفیت بسیج سازنده بسیار استفاده کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تأکید کرد: طی همین چند روز درخواست برگزاری دو نمایشگاه در مجتمع امام خمینی گلزار شهدای علی بن جعفر علیه‌السلام به دست ما رسیده که با کمک بسیج سازندگی برگزار خواهد شد. 

وی افزود برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با ظرفیت بسیج سازندگی باعث می‌شود هم به تولیدکنندگان این کالا کمک شود هم به جهت اینکه در نمایشگاه‌هایی که بسیج برگزار می‌کند تأکید بر قیمت حداقلی وجود دارد برای مصرف‌کننده نیز کمک بزرگی خواهد بود.

ابدالی بیان داشت: همچنین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم سردار موحد همواره کمک‌حال بخش تولید و صنعت در قم بوده و بازدیدهایی را از شهرک‌های صنعتی داشته است حضور ایشان مایه دلگرمی تولیدکنندگان و کارگران خواهد بود؛ زیرا توجه می‌شوند بسیج و سپاه قم پشتیبان شعار سال در زمینه تولید و جهش تولید خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48687
اخبار مرتبط

نظرات شما