دولت در تدوین بودجه عمل‌گراتر رفتار کند

نماینده مردم ایرانشهر معتقد است که مهم‌ترین رسالت مجلس در سال جدید باید تقویت وفاق ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدنعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عملکرد مجلس در سال گذشته، اظهار داشت: علی رغم نقدهای فراوانی که نسبت به عملکرد مجلس وجود دارد، در مجموع این عملکرد را مثبت می بینیم و شاهد مثال آن هم مصوبات و سیاست گذاری هایی است که مجلس انجام داده است.

وی در خصوص مهم ترین اولویت مجلس در سال 98 ادامه داد: با توجه به خطراتی که ایران را تهدید می کند به نظرم مهم ترین رسالت مجلس در سال جدید باید تقویت وفاق ملی باشد.

امینی فرد تصریح کرد: برخی مشکلاتی که در صحنه اقتصادی با آن مواجه هستیم ریشه در تهدیدات خارجی به ویژه  حوزه روابط خارجی دارد که به نظرم مجلس باید در این رابطه به نقش اصلی خود بیشتر توجه کند و در جهت ایجاد فضایی که به روابط بهتر ایران با همسایگانش منجر شود، گام بردارد.

نماینده مردم ایرانشهر تاکید کرد: آمریکا در تلاش است بر گفتمان تک قطبی خود اصرار ورزد و در این زمینه با سیاست های خصمانه اش، کشورهای جهان را علیه ایران همراه خود کند، ما نیز در برابر این رویه باید به گسترش تعاملات خود با کشورهای دنیا اقدام کنیم.

امینی فرد با بیان اینکه باید از فرصت هایی که اکنون در سایه تحریم ها به وجود آمده استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: دولت نیز باید ضمن شفافیت، بیش از گذشته پاسخگو باشد و در تدوین بودجه عمل گراتر رفتار کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5628
اخبار مرتبط

نظرات شما