حقیقت پور در گفتگو با قم فردا:

آمریکا منشا تروریسم در دنیا است/ پاسخ هر گونه گستاخی آمریکا را کوبنده، محکم و کشنده می دهیم

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا منشا و زایشگاه تروریست در دنیا است، گفت: پاسخ هر گونه گستاخی آمریکا را کوبنده، محکم و کشنده می دهیم.

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در  قرار دادن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: در رفتار دولتمردان امریکایی عقل حاکم نیست به طوری که در چند سال اخیر بارها دست به اقداماتی زده اند که با واکنش بسیاری از کشورهای جهان روبرو شده است.

وی آمریکا را منشا و زایشگاه تروریست در دنیا معرفی کرد و ابراز داشت: پشت سر تمامی جریان های افراطی در منطقه آمریکا قرار دارد به طوری که هر چند سال یک بار جریان‌هایی مثل داعش را به دنیا تحویل می‌دهند.

حقیقت پور ادامه داد: این کشور از لحاظ حقوقی، سیاسی و ... صلاحیت ندارد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امروز در کنار مردم سیل زده قرار دارد را گروه تروریستی بنامد.

وی به اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام امریکایی‌ها به جز اینکه صحنه منطقه و بین الملل را به سوی تشویش و درگیری ببرد، کار دیگری نمی‌کند. ما هم قطعا بیکار نخواهیم نشست و دولت و مجلس ما نیز متقابلا ارتش آمریکا را تروریست اعلام می‌کند.

مشاور رئیس مجلس علت این اقدام آمریکا را ترس از جهانی شدن فرهنگ ایثار و پاسداری عنوان کرد و گفت: امروز فرهنگ سپاه از مرزهای ما گذشته است. از نیجریه گرفته تا لبنان، سوریه، یمن و .... همه پاسدار هستند و آمریکا باید پاسخ همه این‌ها را بدهد.

وی ادامه داد: این مهم را آمریکایی ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران  به هر نحو ممکن از خود دفاع خواهد کرد و در چهل سال گذشته هیچ وقت از تهدید‌ها هراسی نداشته است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: اگر آمریکایی دست از پا خطا کنند پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار کوبنده تر، محکم تر و کشنده تر خواهد بود و آن روز است که باید مادران آمریکایی منتظر جنازه ای فرزندان خود باشند.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/6139
اخبار مرتبط

نظرات شما