لزوم تربیت نیروی متخصص در آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه نیروی انسانی به عنوان مهمترین دارایی یک کشور محسوب می‌شود، گفت: ما باید تلاش کنیم براساس نیازمندی‌ها نیروی تخصصی تربیت کنیم تا منجر به پویایی در همه عرصه‌ها شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درمراسم افتتاحیه نمایشگاه دانش‌آ‌موزی هفته مشاغل ضمن تبریک مناسب هفته معلم گفت: امیدواریم جامعه ما به سمتی حرکت کند که مجبور نباشیم خود، از خود تقدیر کنیم و قدر ظرفیت‌های دانش‌آموزان را بدانیم. 

وی افزود: هفته مشاغل یکی از مهمترین ایامی است که باید در آن هفته فعالیت‌های ایجاد اشتغال و فرهنگ‌سازی مربوطه به آن را خبررسانی کنیم زیرا این اقدام مهم به یک هفته یا یک ماه منتهی نمی‌شود. 

فولادوند ادامه داد: نیت ما این است با جامعه هدف و بخصوص شغل‌هایی که برای متوسطه اول و دوم وجود دارد را به آ‌نان بشناسانیم. همچنین آینده‌پژوهی و نیاز به اشتغال دانش‌آموزانی که به عرصه کار نزدیک می‌شوند از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد. ما باید تلاش کنیم براساس نیازمندی‌ها نیروی انسانی تربیت کنیم و نیاز به آموزش‌های تخصصی علی‌الخصوص در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وجود دارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه، اضافه کرد: نیروی انسانی به عنوان مهمترین داشته یک کشور محسوب می‌شود و ما نیز باید در راستای حفظ سرمایه‌های کشور گام‌های مناسبی برداریم معرفی مشاغل که مهمترین دغدغه جامعه امروزی است و در دستور کار قرار گرفته باید به جد پیگیری شود. 

وی با اشاره به اینکه معاونان پرورشی و متوسطه آموزش و پرورش دغدغه دانش‌آموزان را دارند، بیان کرد: این مسئولیت و تکلیفی است که بر دوش همه ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم نیروی انسانی را مدیریت کنیم تا منجر به پویایی جامعه شود. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7262
اخبار مرتبط

نظرات شما