اولین باخت با شجاع یا ادامه شکست ناپذیری؟

تیم فوتبال تراکتورسازی اگر سه بازی قبلی‌اش را نمی‌باخت بازی امروزش مقابل پرسپولیس فوق‌العاده حساس و به معنای واقعی یک فینال تمام عیار بود اما با این حال رویارویی این دو تیم در هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شاگردان برانکو اگر چهارمین شکست متوالی را برای میزبان رقم بزنند بیش از همیشه دست‌شان به جام نزدیک‌تر می‌شود. پرسپولیس در این بازی غیر از بودیمیر تمام بازیکنانش را در اختیار دارد. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید. قرمزهای پایتخت که در این بازی به احتمال زیاد با لباس سفید به زمین می‌روند برای رسیدن به هدف‌شان اول نباید گل بخورند و بعد هم دروازه میزبان را باز کنند. علی علیپور که در دو بازی قبلی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و سپاهان موفق به گلزنی نشده طبق آمار در این بازی نوبت گلزنی‌اش است.  علیپور از هفته پنجم یا هر بازی یا یک بازی در میان موفق به باز کردن دروازه حریفان شده اما هر زمان که دو بازی پشت سر هم گل نزده در بازی بعدی‌اش این مهم را انجام داده است.


از طرفی شجاع خلیل‌زاده که بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ امسال بود و در هر دو بازی آخر تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گل زده در لیگ هجدهم هر زمان که برای پرسپولیس به میدان رفته شکست نداشته است. پرسپولیس امسال فقط یک باخت داشته که آن هم مقابل فولاد در اهواز بود که شجاع آن بازی را به دلیل محرومیت از داده بود.


اما نکته آماری دیگر درباره پرسپولیس اینکه شاگردان برانکو در نیم فصل دوم هیچ‌وقت دروازه‌شان در پانزده دقیقه چهارم و پانزده دقیقه پایانی باز نشده و باید دید تا پایان فصل که سه بازی بیشتر نمانده آیا می‌توانند رکوردشان را حفظ کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7470
اخبار مرتبط

نظرات شما