ادعای جدید درباره مسی: تقلب سه متری(عکس)

بررسی تصاویر دوربین‌های تلویزیونی ورزشگاه نوکمپ نشان می‌دهد لیونل مسی روز چهارشنبه در دقیقه 82 بازی مقابل لیورپول پیش از ضربه آزاد استثنایی خود توپ را مقداری جلوتر گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهم‌ترین اتفاق بازی دو تیم بارسلونا و لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که روز چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه نوکمپ برگزار و با پیروزی 3-0 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید بدون شک گل دوم لیونل مسی و گل سوم بارسا بود که در دقیقه 82 بازی از روی یک ضربه ایستگاهی با شلیک جادویی ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

 

اما حالا ادعایی مطرح شده که می‌تواند گفت درخشان مسی را با اما و اگرهایی مواجه کند. این ادعا که لیونل مسی پیش از زدن ضربه ایستگاهی، توپ را چند متر جلوتر از نقطه محل خطا قرار داده و به عبارتی مسافت‌دزدی کرده است.

 

 

بررسی دقیق تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های تلویزیونی ورزشگاه نوکمپ که وظیفه ضبط و پخش بازی را برای صدها میلیون بیننده تلویزیونی در گوشه و کنار دنیا به عهده داشتند نشان می‌دهد مسی توپ را بلند کرده و دست‌کم سه متر جلوتر از نقطه‌ای که خطا اتفاق افتاده بوده و توپ باید از آنجا شلیک می‌شده روی زمین کاشته است.

 

 

وقتی مسی مشغول این تغییر موقعیت توپ است داور مسابقه بیورن کویپرز این حرکت او را نمی‌بیند. پس از آن مسی پشت توپ ایستاده و با شلیک جادویی خود، سومین گل بارسا در بازی و ششصدمین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر می‌رساند.

 

بعد از صحبت‌های دیگری که درباره ضربه زدن مسی به صورت فابینیو بازیکن لیورپول انجام شده بود این ادعا بار دیگر او را در معرض توجه رسانه‌ای قرار داده است. به نظر نمی‌رسد جنجال‌ها درباره درخشش ستاره بزرگ آرژانتینی در بازی مقابل لیورپول به این زودی‌ها خاتمه پیدا کند.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7646
کلیدواژه: ادعا مسی تقلب
اخبار مرتبط

نظرات شما