انتقاد از حذف یارانه آرد اصناف در بودجه ۹۸ علی رغم تذکرات متعدد

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: در بودجه سال ۹۸ بارها تذکر دادیم که یارانه آرد اصناف را حذف نکنید که امروز مردم برای تهیه ماکارونی هم مشکل پیدا کنند ضمن اینکه قیمت‌های آن چنانی در خصوص برخی کالاها هم به دلیل حذف یارانه‌های دیگر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم از سران قوا می‌خواهم تدبیر لازم را داشته باشند.

وی افزود: اگر مجلس اجازه‌ای را به دولت می‌دهد قرار نیست در شرایط خاص فعلی مسئله سهمیه بندی بنزین اجرایی شود.

نماینده مردم نائین در مجلس تصریح کرد: در شرایط عادی کار مردم را سخت می‌کنیم و چرا می‌خواهیم در شرایط سخت فعلی کار و وضعیت مردم را سخت‌تر کنیم.

وی افزود: در بودجه سال ۹۸ بارها تذکر دادیم که یارانه آرد اصناف را حذف نکنید که امروز مردم برای تهیه ماکارونی هم مشکل پیدا کنند ضمن اینکه قیمت‌های آن چنانی در خصوص برخی کالاها هم به دلیل حذف یارانه‌های دیگر بوده است. 

پوربافرانی تصریح کرد: امروز وقت سهمیه‌بندی بنزین نیست و نمی‌توانم در حوزه انتخابیه‌ام پاسخ کارمند، کارگر و کشاورز را بدهم در حالی که حقوق اندک آنها حتی کفاف زندگیشان را در یک هفته هم نمی‌دهد.

وی گفت: اشتباه است اینکه عده‌ای دور هم بنشینند و سهمیه بندی بنزین را مطرح کنند و گویا متوجه نیستند که شرایط کشور در چه حالتی است.

نماینده مردم نائین در مجلس اظهار داشت: متاسفانه وضعیت کشور در شرایطی است که پاسخی برای گفتن به مردم نداریم و در بسیاری از موارد به دلیل عدم نظارتی و بی کفایتی برخی افراد شرایط اینگونه شده است و هر روز بر اقشار آسیب پذیر جامعه فشار مضاعف وارد می‌شود.

پوربافرانی گفت: باید منطقی بوده و بر اساس مقتضیات زمان فکر کرد و همه بارها را به دوش مردم نیندازیم. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7744
اخبار مرتبط

نظرات شما