تذکر نماینده شاهین‌شهر به بطحایی در خصوص ترویج رقص در بعضی مدارس

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که علت روی آوردن به اجرای سند 2030 و ترویج رقص در مدارس چیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: علت تغییر رویکرد از اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به اجرای سند 2030 و ترویج رقص در مدارس چیست؟ 

متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: علت عدم اجرای سند بنیادین تحول به منظور تربیت دینی و تقویت هنجارهای ملی به رویکرد ترویج رقص و ‌آوازهای مستهجن در مواردی روی آورده و به اجرای بخشی از سند 2030 در مدارس اقدام کرده‌اید چیست؟

شرح تذکر:اخیراً در فضای مجازی تعداد قابل توجهی از مراسم رقص دسته‌جمعی در مدارس دخترانه و پسرانه پخش شده است و متولیان امر عکس‌العملی نشان نداده‌اند و این مهم بیانگر این است که اگر چه در مواردی اشاره کرده‌اید سند 2030 اجرا نمی‌شد و منتهی این موارد حلقه‌ای از تعهدات آن سند می‌باشد لذا درخواست جدی و عاجل داریم سریعاً در این مورد گزارشی را به مجلس ارائه کرده و جلوی این اقدامات گرفته شود و مدیران متخلف در این مهم عزل شوند. 

 


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7888
اخبار مرتبط

نظرات شما