کاپ جهانی شانگهای؛ زهرا نعمتی پنجاهم شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله مقدماتی مسابقات ریکرو کاپ جهانی شانگهای در چین برگزار شد و کمانداران ایرانی به مصاف حریفان خود رفتند.  مسابقات مرحله حذفی از فردا آغاز خواهد شد.


* در ریکرو انفرادی مردان، محمدصادق کبودانی با امتیاز 642 شصت و  چهارم شد. وی در مرحله حذفی در نخستین دیدار حریفی از تایلند را پیش رو  دارد.


*‌ صادق اشرفی با امتیاز 632 و قرار گرفتن در رده 81 مرحله  مقدماتی باید در نخستین مسابقه خود در مرحله حذفی مقابل کمانداری از روسیه  قرار بگیرد.


* رضا شبانی با امتیاز 619 هشتاد و نهم شد. وی در مرحله حذفی به مصاف حریفی از هند به میدان می‌رود.


* امین پیرعلی با امتیاز 609 و با قرار گرفتن در رده نود و یکم، در مرحله یک چهل و هشتم کمانداری از چین‌تایپه را پیش رو دارد.


*‌در ریکرو انفرادی زنان در مرحله مقدماتی، نیلوفر علیپور با  امتیاز 626 سی و دوم شد. وی در مرحله نخست حذفی استراحت دارد. علیپور در  مرحله دوم مقابل نماینده هند به میدان می‌رود.


*شیوا شجاع‌مهر با امتیاز 616 و قرار گرفتن در رده چهل و هفتم، در مرحله حذفی کمانداری از فنلاند را پیش رو دارد.


*زهرا نعمتی با امتیاز 614 در مرحله مقدماتی پنجاهم شد. وی در مرحله نخست باید مقابل نماینده ژاپن قرار بگیرد.


*پارمیدا قاسمی با امتیاز 602 و قرار گرفتن در رده شصت و دوم، در مرحله حذفی مقابل نماینده بنگلادش قرار می‌گیرد.


*در ریکرو تیمی مردان، تیم کشورمان با امتیاز 1893 در رده 22  قرار گرفت. تیم ملی کشورمان در دور نخست مرحله حذفی مقابل هند به میدان خواهد رفت.


* در ریکرو تیمی بانوان تیم کشورمان با امتیاز 1856 در رده  سیزدهم ایستاد. ایران در مرحله حذفی دور نخست استراحت دارد و در مرحله یک  هشتم باید مقابل انگلیس قرار بگیرد.


* در میکس تیم ریکرو هم تیم ایران با امتیاز 1263 در رده نوزدهم قرار گرفت. ایران در مرحله حذفی باید به مصاف مغولستان برود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7901
اخبار مرتبط

نظرات شما