حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی:

این روزها قتل‌عام فرهنگی در فضای مجازی جریان دارد

این استاد حوزه و دانشگاه بااشاره به اینکه فعالیت‌های مجازی برخی از کاربران زمینه افول امنیت اجتماعی است، گفت:امروز فضای مجازی دیگر هویت هجوم فرهنگی ندارد؛ در فضای مجازی این روزها قتل‌عام فرهنگی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی سحرگاه امروز در برنامه سحرگهان حرم که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان ماه صبر و رافت است و در این ماه استغفار از بهترین اعمال می باشد.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه خواسته های مومن از پروردگار است ، از پرودگار بخواهیم درحالی که قطع به اجابت داریم.

این استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به برخی خواسته های مومنین، گفت:  امنیت از خواسته‌های مؤمن در ماه رمضان از خداوند متعال است؛ این در حالی است که امنیت شقوق مختلفی دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های مجازی برخی از کاربران زمینه افول امنیت اجتماعی است؛ بر این اساس مؤمنان در مواجهه با این مسائل دقت ویژه‌ای داشته باشند.

این سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان داشت: ایمان مومن را در برابر مسائل ومشکلات ایمن می کنند و نشانه های ایمان با ادبیات مختلف از سوی امامان بیان شده است.

وی ابراز داشت: سلامتی از دیگر خواسته های مهم مومنین است ؛ امروز فضای مجازی دیگر هویت هجوم فرهنگی ندارد؛ در فضای مجازی این روزها قتل‌عام فرهنگی در جریان است.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/7984
اخبار مرتبط

نظرات شما