مسئول بسیج دانشگاه رجایی: جنبش دانشجویی در جنگ اقتصادی امروز، باید آرایش دفاعی بگیرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی گفت: جنبش دانشجویی باید در جنگ اقتصادی امروز، در خاکریز داخلی آرایش دفاعی بگیرد و با شناسایی خط نفوذ و نفوذی ها و آگاهی دادن به مردم از آلوده سازی نظام، انقلاب و مردم جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،علی مرادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در نشست خبری که صبح امروز با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران با عنوان «تبیین اتفاقات دیپلماتیک اخیر و مسائل مهم کشور» در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار ‌شد، گفت: وظیفه قشر نخبگانی جامعه به عنوان سربازان خط مقدم روشنگری و مطالبه گری در نظام جمهوری اسلامی همواره تبیین چالش ها و ضرورت ها و آرمان های انقلاب اسلامی بوده است. امروز جنبش دانشجویی اگر علم مبارزه با خدعه دشمن را برندارد و برای مردم روشنگری نکند، خیانت به انقلاب و نظام کرده است.

وی ادامه داد: همانطور که روزی دانشجویان در مسیر استکبارستیزی انقلاب دوم را رقم زدند، امروز دانشجویان و قشر نخبگانی جنبش های دانشجویی باید در جنگ اقتصادی، باید در خاکریز داخلی آرایش دفاعی بگیرد و با رسوایی آنها در میان مردم و شناسایی خط نفوذ و نفوذی ها و آگاهی دادن به مردم از طرح فتح سنگر به سنگر دشمن برای آلوده سازی نظام و انقلاب و مردم جلوگیری کند.

مرادی تصریح کرد: این دشمن برای نفوذ و تحقیر و سو استفاده از مردم ایران از هیچ راهی فروگذار نکرده است. اگر نیاز باشد ملبسی از لباسی از معصومین را نیز روی قبای شیطانی خود می پوشاند و به میان مردم می آید. روزی افطاری می دهد و روزی در سفارتخانه اش دسته عزاداری برپا می کند و روزی هم به بهانه جشن و سرور برای ملکه خبیث و خانواده جنایتکار وارد میدان می شود.

وی اظهار داشت: البته این یکبار را اشتباه کرده است چرا که جنبش دانشجویی مدتهاست اجازه تحقیر و توهین و توطئه علیه عزت و منفعت ملی ایستاده و باز هم اجازه نخواهد داد تحقیری که روزی با چمکه های رضاخانی به کشور تحمیل کردند، تکرار شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9589
اخبار مرتبط

نظرات شما