حضور نوجوان قمی در مسابقات جهانی فوتبال الکترونیک PES

مرتضی محمدی بازیکن باشگاه شمشاد قم به‌عنوان تنها نماینده تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در رشته فوتبال الکترونیک آذرماه به سنگاپور جهت حضور در مسابقات جهانی این رشته اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی محمدی عضو تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور رشته فوتبال الکترونیک PES در گفتگو با خبرنگار قم فوری گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی که در روز جمعه 29 مردادماه 1400 و به دلیل بیماری کرونا به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شد، به ترتیب با شکست نمایندگان استان‌های خوزستان، مشهد، ایلام و یزد در مراحل مقدماتی و کسب پیروزی مقابل محمد پاجانی قهرمان دنیا در مرحله نیمه‌نهایی و با برتری مقابل نماینده تهران در فینال این رقابت‌ها به قهرمانی دست پیدا کنم و به‌عنوان تنها نماینده کشور به مسابقات جهانی سنگاپور راه یافتم.
وی افزود: در حال حاضر در شرایط تمرینی خوبی به سر می‌برم و از حمایت‌ها و تلاش‌های مربی عزیزم آقای سید محمود رضوی تشکر ویژه دارم که تمام شرایط را برای ادامه مسیر موفقیت را برای من فراهم می‌کنند همچنین مسئولان محترمی که در این مسیر کمک می‌کنند.
عضو تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور رشته فوتبال الکترونیک PES با اشاره به نحوه تمرین خود گفت: روزانه بیش از 6 ساعت تمرین اختصاصی دارم و در این مسیر به‌صورت آنلاین با برخی از بازیکنان مطرح کشور و دیگر هم‌تیمی‌ها تمرین‌ها را ادامه می‌دهم.
مرتضی محمدی در پایان با اشاره به اهداف خود در آینده گفت: هدف من کسب مدال از رقابت‌های آسیایی 2022 و در ادامه المپیک پاریس است و امیدوارم که با دعای خیر پدر و مادرم و تلاش بیشتر خودم به این مهم دست پیدا کنم
مرتضی محمدی بازیکن نوجوان 18 ساله و بااستعداد قمی که سابقه قهرمانی غرب آسیا در سال گذشته را در کارنامه خود دارد، در چند سال اخیر نیز با کسب سابقه قهرمانی در مسابقات رسمی انجمن و مسابقات کشوری خصوصی و باتوجه‌به توانایی فنی و روحیه بالا یکی از شانس‌های قهرمانی مسابقات جهانی نیز می‌باشد.
وی در آخرین مسابقه رسمی انجمن با نام طرح ملی نشاط انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی سنگاپور توانست با غلبه بر تمامی حریفان پس از چند دوره رقابت قهرمان قهرمانان شود.
رشته ورزش‌های الکترونیک در بازی‌های آسیایی 2022 و المپیک 2024 پاریس صاحب مدال معتبر می‌باشد.



انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/29528
اخبار مرتبط

نظرات شما