واکنش تلخ نکونام به حذف ناباورانه قهرمان

حذف فولاد یکی دیگر از اتفاقات بزرگ و مهم روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از ورزش سه، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خوش یمن نبود و پس از سپاهان، نوبت به فولاد رسید که در ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار برود تا یکی دیگر از تیم های قدرتمند و مدعی و همچنین مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها خیلی زود با مسابقات خداحافظی کند.

در حالیکه انتظار می رفت فولاد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و جزو معدود تیم های مدعی که برابر تیمی از لیگ یک قرار گرفته، بتواند راهی مرحله بعد شود اما مس کرمان که در لیگ آزادگان نیز نتایج خوبی را کسب کرده و حتی مدعی صعود به لیگ برتر است، به حریف سرسختی برای اهوازی ها تبدیل شد و این تیم را از دور رقابت ها کنار زد.

فولاد و نکونام که در فصل گذشته این رقابت ها خاطرات خوشی از ضربات پنالتی داشتند، این بار با شکست در ضربات مرگبار پنالتی، با جام وداع کردند. فصل قبل که با قهرمانی فولاد به پایان رسید، تیم نکو در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داده و در دیدار فینال نیز مجددا با پیروزی در پنالتی ها، از سد استقلال گذشته و عنوان قهرمانی را کسب کند.

پس از دو تجربه شیرین فولاد در ضربات پنالتی، گمان می رفت که آنها به یک خودباوری و تجربه بالایی در پنالتی ها دست پیدا کرده باشند اما اتفاقات همیشه آنطور که انتظار دارید پیش نمی رود و ضربه نخست میری که به آسمان زده شد، در همان ابتدا کار را برای تیم نکونام سخت کرد.

هر چند که درخشش علی غلامزاده سنگربان فولاد و مهار یک ضربه پنالتی به کمک فولاد آمد اما پنالتی که محمد صبوری گلر مس از وحید حیدریه گرفت، تیر خلاصی بر پیکر فولاد بود تا جواد نکونام اینگونه در پایان بازی واکنش تلخی به این حذف ناباورانه داشته باشد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30819
اخبار مرتبط

نظرات شما