شرافت یک پرسپولیسی در گروی چند سانتی متر؟/ اتهامات عجیب به یک مربی!

مهدی تارتار از جمله مربیانی است که به‌خاطر سابقه حضورش در پرسپولیس، تقابل‌های او با این تیم به شکل ویژه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این مورد بی‌انصافی‌های بسیار زیادی هم شده و برخی انتظار دارند این مربی با تیم‌های متوسط، مدام پرسپولیس را ببرد تا مثلا شرافتش را ثابت کند! برخی از پرسپولیسی‌ها هم چنین نگاهی به مربیان استقلالی حاضر در لیگ دارند و فکر می‌کنند هر شکست آنها برابر آبی‌ها به‌معنای راه دادن است!

متأسفانه این قسم تعصبات کور که در فضای مجازی به‌شدت هم تشدید شده، کم‌کم فرهنگ هواداری در فوتبال ایران را تحت‌تأثیر قرار داده و کاملا از مسیر سالم و عادی خارج کرده است.مهدی تارتار مخصوصا در هفته‌های پایانی فصل گذشته و زمانی که پرسپولیس در کورس قهرمانی به پست ذوب‌آهن خورد به‌شدت تحت فشار قرار گرفت. او البته با کسب یک تساوی مقابل سرخپوشان، آنها را از قهرمانی دور کرد و تبرئه شد، اما آیا اگر پرسپولیس آن بازی را می‌برد، به‌معنای تبانی و زدوبند تارتار با تیم سابقش بود؟ همین حالا که ذوب دوباره با تارتار از پرسپولیس مساوی گرفته و همه دارند از این مربی تمجید می‌کنند، اگر شوت محمد عمری به جای تیر دروازه چند سانتی‌متر آن طرف‌تر به تور دروازه بوسه می‌زد، شرافت تارتار زیر سؤال می‌رفت؟ خداوکیلی نکنید از این کارها، اینقدر بی‌رحم نباشید، شرف و حیثیت آدم‌ها را به سانتی‌مترها گره نزنید. بترسید از توفانی که راه می‌اندازید. ارزان شدن آبرو، دیر یا زود گریبان خودتان و پدیده‌های مورد علاقه‌تان را خواهد گرفت.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35703
اخبار مرتبط

نظرات شما