مدیر امور نگهداری شرکت توزیع نیروی برق قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

نبود تجهیزات و بودجه عامل تاریکی معابر قم/ تفاوتی بین سالاریه و شیخ آباد نیست

مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به اینکه برای تامین روشنایی معابر تفاوتی بین مناطق وجود ندارد گفت: طولانی شدن مدت زمان تاریکی معابر به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو هستیم.

محمد مهری مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع برق قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پاسخ به این سوال که چرا تاریکی برخی از معابر قم طولانی می شود اظهار داشت: این مسئله به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو هستیم.

وی گفت: خاموشی معابر در قم به زیر ۵۰ عدد رسیده بود اما متأسفانه این روزها خاموشی ها افزایش یافته است که آن هم به دلیل نبود تجهیزات است وگرنه ما از نظر نیروی انسانی و ماشین آلات مشکلی نداریم و می توانیم به سرعت به همشهریان خدمت رسانی کنیم.


مهری تصریح کرد: البته پیگیر هستیم مسائل مالی و بودجه را حل کنیم  و تجهیزات جدید را خریداری کنیم تا دغدغه به حق مردم برای تامین روشنایی معابر را حل کنیم.

مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع برق قم افزود: نقاط حادثه خیز که در بازدیدهای میدانی نیروهای اداره برق و یا توسط مردم گزارش شود در اولویت تامین روشنایی قرار دارد و به سرعت وارد عمل می شویم.


وی در پاسخ به این سوال که مردم مسئله تاریکی معابر را چگونه اطلاع دهند تا موضوع حل شود؟  عنوان داشت: سامانه ۱۲۱ پل ارتباطی بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق استان قم است شهروندان گزارشات تاریکی معابر را به این سامانه اطلاع می دهند و هر روز تمام اطلاعات و گزارش های مردم در این بخش پیاده سازی می شود و برای بررسی و حل مسائل به صورت اولویت بندی بر اساس زمان تماس و موجودی انبار مورد رسیدگی قرار می گیرد. 

مهری در پاسخ به این سوال که آیا در تامین روشنایی تفاوتی بین مناطق کمتر برخوردار و مرفه نشین وجود دارد؟ بیان داشت: به هیچ عنوان تفاوتی بین مناطق مختلف استان قم و شهر قم برای تامین روشنایی معابر وجود ندارد ، امروز برای بررسی وضعیت روستاهای  مشک آباد و کاج حضور پیدا کرده بودیم تا مسئله روشنایی این روستاها حل شود برای ما فرقی بین هیچ محله و منطقه ای وجود ندارد و سالاریه و شیخ آباد برای ما تفاوتی ندارد و بر اساس اولویت رسیدگی می شود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/35735
اخبار مرتبط

نظرات شما