آیت الله فاضل لنکرانی:

فقه پزشکی می‌تواند کمک‌کار فعّالان عرصه بهداشت در حلّ مسائل جدید باشد

رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب (علیه‌السلام) قم با حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)، با آیت الله فاضل لنکرانی، دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آیت الله فاضل لنکرانی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(علیه‌السلام) قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)، برگزار شد با تبریک عید بزرگ میلاد حضرت بقیة الله الاعظم(ارواح العالمین له الفداء) و تقدیر و تشکّر از دست ‌اندرکاران این بیمارستان گفت: از سال‌های دور با خدمات و فعالیت‌های این بیمارستان آشنایی دارم که الحمدلله توفیقات بسیاری داشته و مورد اعتماد علما و متدیّنین بوده است باید قدردان این نعمت باشید و هر چه بیشتر بتوانید در این راه تلاش و اهتمام نمایید.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه افزود: این بیمارستان که با نام مبارک امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) شناخته می‌شود، باید همانند گذشته، خدمات شایسته‌ای به بیماران مخصوصاً نیازمندان ارایه کند که دارای اهمیت و ثواب فراوانی است.

وی در قسمت دیگری از بیانات خود گفت: خیّران و نیکوکاران محترم هم با الهام الهی در کمک و مساعدت شما خواهند آمد و باعث خدمات بهتر و بیشتر به مردم عزیز و بیماران محترم خواهند شد و ما هم در حدّ توان و وسع خود در خدمت خواهیم بود، رهمچنین در مباحث اسلامی و فقهی، ارتباط با گروه فقه پزشکی مرکز فقهی می‌تواند در جهات علمی و مسائل جدید پزشکی، کمک کار فعّالان عرصه بهداشت در حلّ این مسائل باشد.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان، ضمن مسألت توفیق بیشتر برای حاضران در جلسه، بیان کرد: امیدوارم خدماتی که انجام می دهید مورد نظر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرد و این بیمارستان که به نام مبارک امیرالمؤمنین(علیه السلام) است در همه جهات عالی و درجه اوّل باشد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار دکتر حسینی رئیس بیمارستان علی بن ابی طالب(علیه‌السلام) قم ، ضمن تشکّر از حمایت‌های مادی و معنوی آیت الله فاضل لنکرانی نسبت به این بیمارستان، ورود وی و مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) به مباحث فقه پزشکی را ستود و از نقش مؤثر این مباحث در بسیاری از بحران‌ها از جمله کرونا تجلیل کرد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40778
اخبار مرتبط

نظرات شما