قم فردا گزارش می‌دهد؛

ماجرای تماس تلفنی و حضور درب منازل بیمه شدگان قم!

اخیراً یک شرکت خصوصی در قالب یک شرکت درمانی برای ارائه کارت «بیمه تکمیلی» با بیمه شدگان و مستمری بگیران تماس گرفته و سعی دارد تا مخاطبان خود را قانع کند که برای استفاده از تخفیف‌های ویژه خدمات درمانی، با واریز ۳۴۵ هزار تومان پول به عنوان پرداخت اولیه در این طرح ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهروندان قم اخیراً یک شرکت خصوصی در قالب یک شرکت درمانی برای ارائه کارت «بیمه تکمیلی» با بیمه شدگان و مستمری بگیران تماس گرفته و سعی دارد تا مخاطبان خود را قانع کند که برای استفاده از تخفیف‌های ویژه خدمات درمانی، با واریز ۳۴۵ هزار تومان پول به عنوان پرداخت اولیه در این طرح ثبت نام کنند.

در این زمینه یکی از شهروندان قم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شخصی  با من تماس گرفت و در رابطه با صدور کارت بیمه درمان و دندان پزشکی که ۱۰ تا ۵۰درصد هزینه رو متقبل می‌شوند توضیحاتی داد و گفت فقط برای صدور و فعالسازی کارت ۳۴۵ هزار تومان باید به مأمور کارشناس بیمه که جلوی درب مراجعه می‌کند تحویل دهم.

وی بیان داشت: این شخص پشت تلفن به من گفت مأمور ما اکنون در محله شما است و من می‌توانم پول را به این مأمور پرداخت کنم اما من نتونستم اعتماد کنم.

در این زمینه روابط عمومی بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: این شرکت‌ها زیر مجموعه بیمه سلامت نیستند و از طرف اداره کل بیمه سلامت استان  هیچگونه کارشناسی برای بیمه نمودن درب منازل مراجعه نمی‌کنند و بیمه شدن از طریق سامانه و دفاتر پیشخوان طرف قرار داد که نام آنها در پرتال  اداره کل بیمه سلامت استان قم  می‌باشد امکان پذیر است.

همچنین روابط عمومی بخش درمان تامین اجتماعی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی انجام امور درمان را از طریق مراکز درمانی و امور بیمه را از طریق شعب بیمه ای و کارگزاری‌های رسمی و یا به شکل غیر حضوری از طریق سایت تامین اجتماعی انجام می دهد .

هدایتی گفت: شهروندان محترم برای کسب اطلاعات کامل تر می توانند با شماره 1420 مرکز نظارت و ارتباطات سازمان تامین اجتماعی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40924
اخبار مرتبط

نظرات شما