مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

پیشرفت و موفقیت زنان قابل‌مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که زنان در سایه انقلاب اسلامی توانسته‌اند قله‌های افتخار را طی کنند، گفت: پیشرفت و موفقیت زنان در دوران انقلاب قابل‌مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست.

ابراهیم سانی خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به این که پیشرفت زنان و دختران در همه عرصه‌ها در مقطع کنونی با دوران پیش از انقلاب قابل‌مقایسه نیست، اظهار داشت: امروز دختران و زنان ایرانی در همه عرصه‌ها خصوصاً ورزشی توانسته‌اند با رعایت شئونات اسلامی به مدارج بالایی برسند.
وی ادامه داد: امروز در بسیاری از رشته‌های ورزشی دختران ایرانی در سطح آسیا و حتی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که تمامی این ها در سایه انقلاب اسلامی ایران و توسعه کشور رخ‌داده است.
سانی خانی به حضور ورزشکاران بانوی قمی در مسابقات ورزشی اشاره کرد و گفت: دختران ورزشکار قمی در عرصه‌های مختلف و رویدادهای ورزشی با رعایت اصول و ارزش‌های اسلامی را به دنیا نشان دادند، هندبالیست‌های دختر قمی یا ووشوکار دختر قمی و یا انتخاب کمک‌مربی والیبال تیم ملی قمی یا انتخاب مربی تیم ملی نوجوانان در رشته پینگ‌پنگ قمی و انتخاب اخلاق‌مدارترین ورزشکار دختر قمی همه‌وهمه حاصل تفکر انقلابی و اسلامی دختران قمی است و باید به وجود هزاران دختر ورزشکار محجبه قمی افتخار کرد که اینها آینده‌سازان و مادران غیوری خواهند بود که گام دوم انقلاب را به‌پیش خواهند برد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: حضور سه هندبالیست قمی در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های قهرمانی جهان، خانم‌ها الناز قاسمی، فاطمه خلیلی، نوریه عباسی، کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی  آسیا در رشته دوومیدانی توسط خانم محدثه ابراهیم‌پور از جمله افتخارات دختران ورزشکار قم است.

وی افزود: کسب مدال نقره مسابقات بین‌المللی جام تکاوران تکواندو توسط خانم ملیکا رضائیان، کسب مدال طلا مسابقات بین‌المللی جام تاکاور آن تکواندو توسط خانم کبری سخایی وطن، کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دومیدانی نوجوانان کشور توسط خانم فائزه عابدینی نژاد، انتخاب خانم زهرا احمدی‌نژاد به‌عنوان مربی تیم ملی جوانان هندبال از دیگر موفقیت‌های ورزش بانوان قم است.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/42401
اخبار مرتبط

نظرات شما