حقیقی:

هواداران استقلال و سپاهان دلیل قهرمان نشدن را از بازیکنانشان بپرسند

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی درباره شعار هوداران استقلال علیه وی در جریان بازی امشب گفت: هواداران این تیم و همچنین سپاهان بهتر است دلیل قهرمان نشدن را از بازیکنان‌شان بپرسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی پس از شکست این تیم برابر استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی، گفت: بازی خوبی نبود و از طرف خودم و بازیکنان نساجی از هواداران بابت این فصل عذرخواهی می‌کنم. فوتبال است و بالا و پایین دارد و امیدوارم فصل آینده بهتر عمل شود.

حقیقی درباره اینکه فصل آینده در نساجی می‌ماند یا نه، اظهار داشت: بگذارید عرقمان خشک شود و بعد تصمیم می‌گیرم.

وی درباره شعار هواداران استقلال علیه وی در جریان بازی، اضافه کرد: نمی‌دانم هواداران استقلال و سپاهان پیش خودشان واقعا چه فکری می‌کنند. من بازیکن نساجی هستم و همه توانم را برای این تیم می‌گذارم. در پرسپولیس بازی کرده‌ام اما این دلیل نمی‌شود ذره‌ای برای تیم نساجی و هواداران آن کم بگذارم.

وی افزود: استقلال جایی لیگ را باخت که در دربی شکست خورد. استقلال جایی لیگ را باخت که به صنعت نفت امتیاز داد، سپاهان هم همین طور است. بحث کری خواندن نیست. البته به این افراد نمی‌شود هوادار گفت، یک سری بچه هستند که در فضای مجازی مطلب نامربوط می‌نویسند و نتیجه آن این جو استادیوم می‌شود.

حقیقی ادامه داد: سپاهان هم جلوی ملوان و همچنین جلوی ۶۰، ۷۰ هزار هوادارش امتیاز از دست داد و در صورتی که بالاتر از پرسپولیس بود. قهرمان نشدند. هواداران استقلال و سپاهان باید از بازیکنانشان که ۲۰، ۲۵ میلیارد قرارداد داشتند و نتواستند به تیم‌شان کمک کنند قهرمان شوند، سوال کنند. امروز هواداران فکر می‌کردند که با اف‌سی حقیقی بازی دارند. تیم ۱۱ بازیکن دارد، من هم یک انسانم و حق اشتباه دارم. بحث من کری خواندن نیست و بازیکنان استقلال و سپاهان رفقای من هستند اما هواداران این دو تیم طلبشان را از بازیکنان‌شان بگیرند.

دروازه‌بان نساجی درباره اینکه با توجه به اینکه این تیم فصل آینده نماینده ایران در لیگ قهرمانان است اما نتایج این تیم ناامید کننده بوده نیز گفت: این یک بحث درون.تیمی است و مالک آن بهترین تصمیم را می گیرد. تیم خوبی از اول فصل جمع نشد اما این هم جزوی از فوتبال است و ما نسبت به خیلی از تیم‌ها که ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰ میلیارد خرج کردند بهتر بودیم و تا اینجا هم که آمدیم کار بزرگی کردیم.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/42465
اخبار مرتبط

نظرات شما