عضو هیئت‌علمی مؤسسه امام خمینی (ره):

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده تحلیل درست آن ها است

عضو هیئت‌علمی مؤسسه امام خمینی (ره) گفت: مردم از وضعیت موجود تحلیل درست و دقیقی دارند که با این عظمت در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نقشه‌های دشمنان نیز هیچ اثری ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روان‌بخش در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن قدردانی از حضور با شکوه و بی نظیر مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی امروز، اظهار داشت: ملت ایران یک ملت استثنایی است به طوری که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این ملت ایران در صدر اسلام است.

وی ادامه داد: ما یک ولایت مطلقه داریم و یک اطاعت مطلقه و در این میان ائمه و اهل‌بیت (ع) ولایت مطلقه را داشتند؛ اما اطاعت مطلقه نداشتند و لذا کار پیش نمی‌رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان‌بخش افزود: ولایت مطلقه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اطاعت مطلقه مردم را دارد و از همین رو در همه‌جا پیروز هستیم.

وی با بیان این که این حضور مردم بسیار بامعنا است، بیان داشت: مردم به‌خوبی شرایط منطقه را درک می‌کنند و می‌دانند که ما مانند یک کشتی هستیم که به سمت ساحل نجات پیش می‌رویم هر چند که شاید داخل کشتی اتفاقاتی رخ بدهد؛ اما مسیر درست در حال طی‌شدن است و ناخدای این کشتی رهبر معظم انقلاب است.

عضو هیئت‌علمی مؤسسه امام خمینی (ره) تأکید کرد: مردم از وضعیت موجود تحلیل درست و دقیقی دارند که با این عظمت در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نقشه‌های دشمنان نیز هیچ اثری ندارد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47561
اخبار مرتبط

نظرات شما