۳ ملی‌پوش روی رینگ؛

بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد

بوکسور سنگین‌وزن ایران با باخت مقابل حریف خود، از رقابت‌های انتخابی المپیک حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، بوکسور وزن ۹۰ کیلوگرم ایران در همان مبارزه نخست خود با قبول شکست مقابل حریفی از آمریکا، از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا نخستین بوکسور حذف شده ایران از این مسابقات باشد.

 در مبارزات نوبت عصر دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳، علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف جمار تالی از آمریکا رفت که با وجود تلاشی که کرد، نتوانست از پس حریف خود برآید و با آرای داوران بازنده اعلام شد.

 در مبارزات نوبت صبح، میثم قشلاقی بوکسور ۸۰ کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود برابر سباستین از دانمارک صاحب برتری شد. قشلاقی در دور سوم به مصاف حریفی از مغولستان خواهد رفت.

بوکسور ایران از انتخابی المپیک حذف شد

 آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان، به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز شد و تیم ملی ایران نیز با ۷ بوکسور در این رویداد حضور دارد.

 سه‌شنبه نیز در رقابت‌های نوبت صبح، علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم به مصاف اویر ایبارچه از اسپانیا می‌رود و کسری طهماسبی نیز در وزن ۷۱ کیلوگرم با لوئیس ریچاردسون از بریتانیا مصاف می‌دهد.

 در مبارزات نوبت عصر سه‌شنبه هم دانیال شه‌بخش ملی‌پوش وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، در دومین مبارزه هود با انخ خارکو از مغولستان مبارزه می‌کند تا دومین شانس حضور در المپیک را به دست آورد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/48978
اخبار مرتبط

نظرات شما