شمس‌آذر ۱ - ۳ پرسپولیس؛

صدر جدول قرمز ماند

پرسپولیس در یک بازی نفسگیر و حساس با نتیجه سه بر یک شمس‌آذر قزوین را شکست داد و جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تیم پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شمس‌آذر قزوین رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۳ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید تا تیم اوسمار همچنان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد.

 پرسپولیس با این پیروزی ۶۵ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر باشد.

 ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع زاده و علی آزادمنش.

صدر جدول قرمز ماند

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آلکثیر.

 داور: موعد بنیادی‌فر.

 تیمش پرسپولیس و شمس‌آذر بازی را هجومی آغاز کردند و شوت محمد پاپی در دقیقه ۶ با واکنش بیرانوند به کرنر رفت.

 اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۱۷ باعث شد که حسین گودرزی موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند؛ اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

صدر جدول قرمز ماند

 مهدی ترابی در دقیقه ۲۰ با اشتباه وحشتناک مدافعان شمس‌آذر با یک پاس در عمق عیسی آل‌کثیر را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد و مهاجم پرسپولیس با یک پاس در عرض توپ را به اورونوف انداخت تا وینگر ازبکستانی دروازه خالی شمس‌آذر را باز کند.

 ضربه سر مهاجم شمس‌آذر در دقیقه ۲۸ روی یک ارسال کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

 شمس آذر در دقیقه ۳۱ روی کرنر روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد که توپ با مشت بیرانوند از منطقه خطر دور شد تا بازی در نیمه نخست به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

 تیم شمس‌آذر بازی را در نیمه دوم طوفانی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۵۱ امیرمحمد نسایی روی اشتباه مسعود ریگی در گوشه زمین پرسپولیس صاحب توپ شد و با ارسال این بازیکن محمد پاپی با ضربه سر گل تساوی را برای شمس‌آذر به ثمر رساند.

صدر جدول قرمز ماند

 بعد از گل تساوی پرسپولیسی‌ها یکپارچه حمله شدند و مسعود ریگی در دقیقه ۵۷ روی پاس مهدی ترابی با شوتی دیدنی گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه شمس‌آذر کرد.

 کاشته تماشایی عالیشاه در دقیقه ۶۷ به تیرک دروازه شمس‌آذر برخورد کرد.

 ضربه نفس‌گیر عبدالکریم در دقیقه ۷۲ روی موقعیت عالی برای پرسپولیس در دهانه دروازه شمس‌آذر به اوت رفت.

صدر جدول قرمز ماند

 مهدی ترابی در دقیقه ۸۷ از روی یک ضربه غیرمستقیم توپ را به دهانه دروازه فرستاد و با اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم شمس‌آذر گل سوم پرسپولیس به ثمر رسید.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/48997
اخبار مرتبط

نظرات شما