اوسمار تمام!

بیرانوند خبر نهایی را داد

علیرضا بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با ازبکستان و به‌دست‌آمدن تساوی بدون گل در این مسابقه، با خبرنگاران گفت‌وگو کرد و در ابتدا اظهار داشت: به تیم و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و خدا را شکر به‌عنوان تیم اول صعود کردیم. برای ما خیلی مهم بود بتوانیم این‌گونه صعود کنیم و از هوادارانی که امروز آمدند و امروز حمایتمان کردند تشکر ویژه می‌کنم.

 او ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و تیم با نظم بود. موقعیت‌هایی هم به تیم ازبکستان دادیم که فکر می‌کنم دلیلش این است که چمن را آب نداده بودند. برای رنکینگ این بازی مهم بود و ازبکستان تیمی است که از پایه بسیار قوی است. در مسابقات جوانان تیمشان تا فینال آمد و تیم خوبی داشتند. در قطر، در پنالتی‌ها باختند و ۲ بازیکن هم در لیگ ایران دارند که می‌شناسیمشان و کیفیت فوتبال ایران را بالا برده‌اند.

بیرانوند خبر نهایی را داد

 بیرانوند در ادامه تأکید کرد: من دوست نداشتم شجاع توپ را به کرنر بزند و بازیکن ازبکستان هم‌بازی خوانی کرد. می‌دانست اگر به توپ برسم نمی‌توانم جمع کنم؛ اما خدا را شکر به خیر گذشت.

 دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد شعار هواداران علیه بازیکنان تیم گفت: من چیزی نشنیدم. تنها چیزی که بود دیدم بچه‌ها دارند از مردم تشکر می‌کنند. اگر مسئله‌ای هم است بابت کیفیتمان است که توقعات را بالا برده و ما در بازی با هنگ‌کنگ واقعاً اذیت شدیم. ۴۰ ساعت در رفت‌وآمد بودیم و برنامه‌ریزی بدی بود. اتفاقی که افتاد از بابت انتظارات بالا رفته بود. فکر می‌کنم روی ۴-۵ دقیقه آخر عصبانی شدند و جز این زمان تیم بهتری بودیم. ضد حملاتشان را دیدیم و می‌دانستیم صعود به‌عنوان تیم نخست چه برای رنکینگ و چه برای مرحله بعد مهم است.

بیرانوند خبر نهایی را داد

 بیرانوند در توضیح بند قراردادش بابت جدایی از پرسپولیس گفت: بندی در قراردادم نیست. من هم مانند همه بازیکنان هرچقدر پول گرفته باشند من هم گرفتم. هیچ فشاری نگذاشتم و خدا را شکر تیم قهرمان شده و یک سال قرارداد دارم. می‌مانم و فشاری به باشگاه نمی‌آورم. باشگاه هم شرایط سختی دارد و نزدیک به ده بازیکن قرارداد ندارند و انتخاب سرمربی هم است. نمی‌شود اوضاع را خراب کرد.

 دروازه‌بان ملی‌پوش سرخ‌ها در مورد جدایی اوسمار توضیح داد: من به او جدا پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی؛ او هم گفت که بازگشت واقعاً سخت است. امروز هم صحبتی از هیئت‌مدیره بود که قرار شد تایم بدهند به اوسمار و من می‌دانم با یک تیم تایلندی قرارداد بسته. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم نمی‌توانم از الان کاری کنم و خدا را شکر فصل با قهرمانی شده. تیم باید به نخبگان برود و بازیکنان خوبی جذب کند و این اتفاق باید هر چه زودتر بیفتد. باید سرمربی جدیدی بیاید که این بازیکنان بدون قرارداد را رصد کند و بتواند در لیگ آسیا نتیجه بگیرد.

بیرانوند خبر نهایی را داد

 او در مورد احتمال بازگشت یحیی گل‌محمدی نیز گفت: آقا یحیی تاج سر من و پرسپولیسی‌ها هستند. همه او را دوست داریم و مطمئن باش اگر این تیم قهرمان شد، به‌خاطر آقای گل‌محمدی بود؛ چون یک نیم‌فصل با ما بود و تیم را خودش بست. همان سبک یحیی را ما انجام دادیم و در این قهرمانی سهم بزرگی داشت. افتخار است که بتوانیم او را داشته باشیم.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/49189
اخبار مرتبط

نظرات شما