مسئول بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج قم :

برنامه‌های ورزشی برای بانوان برنامه ریزی شده است

مسئول بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج استان قم از برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در ایام تابستان برای بانوان استان قم خبر داد.

اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: مسئله ورزش و پرداختن به اوقات فراغت خانواده‌ها از جمله مادران و دختران همیشه مورد تأکید مجموعه سپاه و بسیج استان قم بوده است به همین منظور مجموعه تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب قم برنامه‌های مختلف ورزشی برای اوقات فراغت تابستان بانوان قم در نظر دارد. 

مسئول بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم ادامه داد: برنامه‌هایی در کارگروه تخصصی ورزش بانوان مطرح شده است و تصمیم گرفته شد یک مدرسه شنا ایجاد شود در مدرسه شنا دخترانی که مهارت شنا در استخر را دارند آموزش و مهارت کافی را کسب خواهند کرد و دوره‌های مربیگری را گذرانده و به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی بیان داشت: برگزاری دوره‌های مربیگری، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مربیان به‌خصوص ورزش همگانی از جمله برنامه‌های بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج است با برنامه‌ریزی که دنبال می‌شود قرار بر این شد برای ورزشکاران در رشته آمادگی جسمانی دوره‌های مربیگری برگزار شود.

 طراوتی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها ابتدا در بوستان‌ها ویژه بانوان برگزار خواهد شد در این مدت برنامه ورزشی صبحگاهی و آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد بعد از اینکه این مربیان توانستند مهارت‌های کافی را کسب کنند در سالن‌های ورزشی بانوان به‌عنوان مربی مشغول به کار می‌شوند.

 مسئول بخش خواهران تربیت‌بدنی سپاه و بسیج استان قم تصریح کرد: تشکیل تیم  تخصصی کوهنوردی باحجاب برتر، برگزار مسابقات و جشنواره‌های مادر دختری و برگزاری مسابقات در ایام ملی و مذهبی از دیگر برنامه‌های بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم برای بانوان استان قم است.

وی عنوان داشت: هدف از این برنامه‌ها تأمین شادی، نشاط و توانمندی برای بانوان و دختران استان است؛ زیرا بانوان نقش بسزایی در تحکیم بنیان خانواده دارند و روحیه پرنشاط آن‌ها تأثیر مستقیم بر دیگر افراد خانواده دارد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49198
اخبار مرتبط

نظرات شما