در لیگ برتر شمشیربازی کشور رخ داد؛

کسب مقام سومی بانوان شمشیربازی قم

تیم بانوان اسلحه فلوره باشگاه صنایع گچ نگین قم در لیگ برتر شمشیربازی کشور موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شدند که در تاریخ شمشیربازی استان قم یک رکورد خاص است.

علی قنبری رئیس هیات شمشیربازی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به کسب مقام سوم بانوان شمشیربازی استان قم اظهار داشت: تیم بانوان اسلحه فلوره باشگاه صنایع گچ نگین قم در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشور موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شدند.

وی افزود: کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور در بخش بانوان یک عنوان تاریخی برای شمشیربازی استان قم به‌حساب می‌آید که بانوان استان به آن دست یافتند.

 رئیس هیات شمشیربازی استان قم با اشاره به برگزاری لیگ برتر شمشیربازی کشور گفت: این دوره از رقابت‌ها که با حضور هشت تیم در دو دور رفت‌وبرگشت و پایان انجام ۱۴ مسابقه برای هر تیم صورت گرفت که تیم صنایع گچ نگین قم با ۷ برد و ۷ شکست و کسب ۲۸ امتیاز بعد از تیم های چادرملو اردکان و صنعت پلاست به‌صورت مشترک با تیم سپاهان اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.

 وی در ادامه بیان داشت: تیم صنایع گچ نگین قم که برای اولین‌بار در لیگ برتر اسلحه فلوره بانوان شرکت کرده بود با ترکیب زینب اسدالله زاده، زهرا حافظی، الینا محمدی، پرنیا فرامرزی و با هدایت سرکار خانم قنبری با کسب مقام سوم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات بود.




انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49720
اخبار مرتبط

نظرات شما