رئیس هیات ووشو استان قم خبر داد:

قم میزبان بزرگ‌ترین رویداد ووشو کشور

رئیس هیات ووشو استان قم با اشاره به میزبانی استان قم از بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشور در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

جواد محمدزاده رئیس هیات ووشو استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   با اشاره به میزبانی استان قم از بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو کشور در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به اهمیت این مسابقات و نحوه انتخاب قهرمانان برای تمی ملی ووشو بیان داشت: بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو برای ووشوکاران به دلیل انتخابی تیم ملی اهمیت ویژه‌ای دارد و همچنین در رده سنی جوانان ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا و نقره در این مسابقات شوند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
 رئیس هیات ووشو استان قم با اشاره به میزبانی استان قم از این رقابت‌ها افزود: برگزاری مسابقاتی نظیر این رویداد برای هر استانی بسیار سخت و دشوار است و به همت اعضای هیات از روزهای گذشته تلاش شد تا ورزشگاه شهید حیدریان قم برای میزبانی این رویداد تجهیز شود.
 وی با اشاره به هدف شورای فنی هیات ووشو استان قم گفت: ارتقا جایگاه هیات ووشو استان همیشه جزو اهداف و برنامه‌های شورای فنی هیات ووشو استان قم بوده است با این رویکرد در طی ۴ سال اخیر هیات ووشو استان قم جز سه هیات برتر استان قم قرار گرفته است.
 محمدزاده با اشاره به اینکه با سرمایه‌گذاری در ووشو کمک شایانی به ورزش قم خواهد شد ابراز داشت: ووشو رشته‌ای است که می‌توان با سرمایه‌گذاری در آن موفقیت‌های بسیاری در عرصه قهرمانی برای ورزش قم کسب شود؛ زیرا استان‌های مختلف کشور با سرمایه‌گذاری در این رشته موفق به کسب مدال‌های مختلف ملی و بین‌المللی شدند.
 وی با اشاره به ظرفیت استان قم در ووشو تأکید کرد: استان قم ظرفیت‌ها و استعدادهای نابی در رشته ووشو دارد که با تلاش‌های مربیان و خانواده ووشو استان، هیات قم در بین هیات‌های برتر ووشو کشور قرار گرفته است.
 رئیس هیات ووشو استان قم یا اشاره به اینکه کسب مدال در ووشو بسیار سخت است خاطرنشان کرد: کسب مدال در رشته ووشو روند سخت و دشواری دارد، اما ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف ووشو به‌صورت تخصصی مشغول فعالیت هستند و حتی به تیم‌های استان‌های دیگر نیز ورود می‌کنند که نشان از توانمندی آنها برای کسب مدال‌های مختلف در رقابت‌های ملی و جهانی را دارند.
 وی با اشاره به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد کشوری ووشو از روز شنبه ۶ مردادماه لغایت روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه به میزبانی شهر مقدس قم با حضور ۳۲ تیم که شامل بیش از ۳ هزار نفر از ورزشکاران، کادر فنی و جامعه ووشو کشور برگزار خواهد شد.
 محمدزاده با اشاره به اینکه در طول سال ۱۶ مسابقات اعزام تیم ملی برگزار می‌شود گفت: استان قم دو تیم در همه رده‌های سنی در این رویداد دارد و تمام هزینه‌های برگزاری این رقابت‌ها و اعزام‌ها بر عهده هیات ووشو استان بوده و امیدواریم بتوانیم با وجود این سرمایه‌ها مدال‌های خوبی به دست آوردیم.



انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49801
اخبار مرتبط

نظرات شما