مدیرکل صداوسیمای قم:

قم شهری تمدن‌ساز است

مدیرکل صداوسیمای قم با بیان اینکه قم یک جهان شهر و شهری تمدن‌ساز است گفت: هرکجا بتوان به مردم خدمت کرد در واقع خدمت به‌نظام و اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  به نقل از شهرداری قم، احمد پهلوانیان در بازدید شهردار قم از صداوسیما با بیان اینکه قم یک جهان شهر و شهری تمدن‌ساز است، اظهار کرد: هرکجا بتوان به مردم خدمت کرد درواقع خدمت به‌نظام و اسلام است و هرکجا این پرچم بالا برود پرچم اسلام و نظام بالا می‌رود.

 وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مسائل کشور یکی از کانون‌های خدمت‌رسانی به مردم شهرداری‌ها بودند و این موضوع در شهر قم مشهودتر بوده است.

 مدیرکل صداوسیمای قم با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در شهر قم به‌خصوص در معابر و شوارع بسیار چشمگیر است و این تغییرات برای فردی که از بیرون وارد شهر می‌شود بسیار عیان است، گفت: شهر قم یک دوره‌ای توسعه‌نیافته بود و خوشبختانه هم اکنون از نظر زیرساخت‌های شهری، شرایط نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است.

 پهلوانیان اذعان داشت: در حوزه‌های فرهنگی این شهر نیز همواره شهرداری محترم و شورای محترم شهر فعالیت داشتند و صداوسیما نیز آماده همکاری است.

 وی با اشاره‌به‌نزدیک بودن ایام روز قم گفت: برای روز قم آمادگی کامل سازمان صداوسیما وجود دارد و هماهنگی‌ها انجام می‌گیرد تا بتوان خبرهای خوب در سطح ملی منعکس کرد.



انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/50362
اخبار مرتبط

نظرات شما