لیگ دسته اول والیبال کشور؛

افق قم عقاب نهاجا را شکست داد

تیم افق قم در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول والیبال موفق به شکست تیم عقاب نهاجا تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار دو تیم افق قم و عقاب نهاجا تهران در هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور شامگاه دوشنبه در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد که در پایان تیم افق با حساب ۳ بر ۲ عقاب نهاجا را از پیشرو برداشت.

 افق با این پیروزی موفق به کسب سومین برد خود در رقابت‌ها شد و با کسب هشت امتیاز در رده چهارم جدول گروه یک لیگ دسته یک والیبال قرار گرفت؛ عقاب نیز با پنج امتیاز در رده ششم جدول این گروه قرار گرفت.

 سی و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور سال ۱۴۰۳ از روز جمعه ۲۳ شهریورماه با حضور ۲۰ تیم آغاز شد.

 مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در ۲ گروه پیگیری می‌شود.

 در گروه اول مسابقات تیم های نفت تهرانسر، مس سونگون، افق قم، طلایی پوشان ورامین، رازین پلیمر تهران، مس کرمان، رعد پدافند، مقاومت تهران، نیروی زمینی و عقاب نهاجا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 در گروه دوم نیز گل‌گهر سیرجان، ملوان تهران، کاسپین شهر بهشت، همای فارس، کود گلفام آمل، پدیده صنعت گلپایگان، تیم ملی نوجوانان، کریمه قم، فولاد مبارکه سپاهان و مس شهر بابک هم گروه هستند.

 مسابقات دور مقدماتی به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند.

 مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به‌صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

 قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۴ را به دست خواهند آورد.




انتهای خبر /

 
منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/50853
اخبار مرتبط

نظرات شما