تجمع مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم در حرم حضرت معصومه (س) هم زمان با حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ملک‌زاده کارشناس سیاسی با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: از زمان جنگ جهانی دوم دولت آمریکا بیش از هر کشوری به رژیم صهیونیستی کمک کالی و نظامی کرده و بزرگ‌ترین حامی جنایات این رژیم است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غفاری‌فر کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در عید فطر گفت: غرب عامل استمرار جنایات رژیم صهیونیستی است و غرب وحشی و تمدن وحشی مدرنیته وحشی‌گری خود را ثابت کرده است.
شهروندان قمی با شاره به اینکه ماه رمضان ماه میهمانی خدا و ماه خوبی‌هاست گفتند: در ماه رمضان لطف خدا همیشه در زندگی‌های نمایان می‌شود و امیدواریم باز هم ماه رمضان را تجربه کنیم.
مردم قم امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده تا خشم و انزجار خود از جنایات رژیم اشغالگر قدس را اعلام نمایند.
شهروندان قمی انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌کنند.
ماه رمضان و عید نوروز هر دو مراسم مهم و معنوی هستند که در جوامع اسلامی و ایرانی ارزش و اهمیت بالایی دارند زیرا هر کدام از این رویدادها به نحوهٔ خودشان، ارتباط مردم را با معنویت، خداوند و طبیعت تقویت می‌کنند و فرصتی را برای ارتباط نزدیک‌تر با خانواده، دوستان و جامعه فراهم می‌آورند.
جلال کریمی فرمانده پایگاه شهید مطهری گفت: با کمک خیرین ۲ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توزیع شد.
ورزش به‌عنوان یکی از روش‌های کنترل قندخون بسیار مهم است و فعالیت‌های ورزشی می‌توانند باعث کاهش قندخون و افزایش حساسیت به انسولین شود.
داشتن سردرد ناشی از عوامل مختلفی مانند استرس، کم‌آبی بدن، فشار کاری، تنش در گردن، گرفتگی شانه و کمر و ضعیف‌بودن چشم‌ها است، بهترین راه برای تسکین این دردها انجام ورزش‌های متوسط حداقل ۱۰ دقیقه در هر روز است.
شهروندان انقلابی استان قم با حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید کردند که به نیابت از شهدا و سربلندی ایران اسلامی اقتدار مردم را با انتخاب گزینه‌های اصلح به جهانیان نشان دادند.
انجام هرگونه فعالیت ورزشی و به‌طورکلی انرژی لازم برای زندگی از غذایی که می‌خوریم و نوشیدنی‌هایی که می‌خوریم، به دست می‌آید؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت در ورزش، توجه به تغذیه ورزشی است.
دو تن از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کردند که انتخاب اصلح برای پیشرفت و توسعه کشور حق مردم است.
قهرمان ورزش و فعال رسانه با دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تأکید کردند که انتخابات نماد قدرت مردم و راه مقابله با دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم است.
ابوالفضل سهرابی‌سخی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مهم‌ترین وظیفه نمایندگان در مجلس ایجاد امید در جامعه برای رسیدن به رشد و تعالی مردم است.
دو تن از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات گفتند: مردم برای مطالبه‌گری درست خواسته‌هایشان باید در انتخابات شرکت کنند و افراد اصلح را انتخاب کنند.
شهروندان با اشاره به اهمیت انتخابات تأکید کردند که با انتخابات می‌توان مسیر ساخت و آبادانی کشور را فراهم می‌کند.
شهروندان بر این موضوع تأکید دارند که حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است.
شهروندان با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی تأکید کردند که انتخاب افراد اصلح باعث تضمین آینده‌ای روشن برای جوانان است.
شهروندان با اشاره به موضوع انتخابات با تأکید بر حمایت انقلاب و نظام خواستار حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی شدند.