مردم روستای کرمجگان قم با برپایی دسته‌های عزاداری و مراسم تعزیه به عزاداری پرداختند.
شهروندان قمی با بیان این که شرکت در انتخابات ضامن امنیت کشور است بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید کردند.
مردم انقلابی شهر قم در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور پرشوری شرکت کردند.
شهروندان قمی در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه ملی و دینی خود عمل کردند و امتداددهنده راه شهیدان خدمت شدند.
سردار موحد فرمانده سپاه قم و اعضای شورای قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز در اولین ساعات رأی‌گیری با حضور در محل اخذ رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق ۴۷۷ انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت و قدرت کشور است.
روح‌الله نعمتیان قهرمان کشتی آلیش کشور و علی سلطانی فعال هنری و رسانه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
بهبود وضعیت معیشت و ساماندهی شرایط اقتصادی از مهم‌ترین انتظارات شهروندان قمی از رئیس‌جمهور منتخب است.
محمدمهدی سلطانی استاد دانشگاه با اشاره به معیار انتخاب فرد اصلح گفت: بررسی شخصیت حقیقی، میزان توانمندی و کارنامه اجرایی کاندیداها برای انتخاب فرد اصلح حائز اهمیت است.
حجت‌الاسلام بنیادی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخاب فرد اصلح گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری به دلیل اهمیت انتخابات کشور در منطقه و انتخاب اصلح که وظیفه و رسالت رأی‌دهندگان است دو بُعد مهم در مسئله انتخابات هستند.
تور بازدید اصحاب خبر و رسانه از پروژه‌های گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
پس از اقامه نمازجمعه این هفته مردم قم در محکومیت جنایات اسرائیل در اردوگاه النصیرات از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا راهپیمایی کردند.
پیکر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان همدان از مسجد امام حسن عسگری (علیه‌السلام) تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها) تشییع شد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات رهبری در روز ۱۴ خرداد گفت: تأکید مقام معظم رهبری این بود که ما باید یک حماسه دیگری بیافرینیم که حماسه تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت را تکمیل بکنیم و آن هم حماسه حضور در انتخاب ریاست‌جمهوری برای جانشینی شهید رئیسی است.
مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۵ خرداد با حضور اقشار مردم انقلابی برگزار شد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب گفت: صهیونیسم امروز در دالان نابودی قرار گرفته و حامیان رژیم صهیونیستی امروز نسبت به جریان رژیم غاصب در حال تجدیدنظرند و کشورها به دنبال به‌رسمیت‌شناختن فلسطین هستند.
شهروندان بلوار همت خیابان شهدای شلمچه از عدم ارائه خدمات شهری به اهالی این منطقه گلایه کردند.
شهروندان ساکن در بلوار کارگر از عدم تملک یک ساختمان که موجب غیر ایمن شدن خیابان و وقوع تصادفات می شود، گلایه های فراوانی دارند که در این زمینه منتظر پاسخگویی مسئولان شهری هستیم.
مردم قم با حضور گسترده وداع باشکوهی با رئیس‌جمهور محبوبشان داشتند.
آیین استقبال عمومی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از میدان روح‌الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور مردم انقلابی شهر مقدس قم برگزار شد.