حرم مطهر بانوی کرامت در روز عاشور محل حضور پرشور دسته‌های عزاداری از هیئات قم بود که به عزاداری و سوگواری پرداختند.
مراسم مقتل‌خوانی ظهر عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی و سید علی حسینی‌نژاد و با حضور پرشور زائران و مجاوران عزادار حسینی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.
مردم روستای کرمجگان قم با برپایی دسته‌های عزاداری و مراسم تعزیه به عزاداری پرداختند.
 مراسم عزاداری روز تاسوعا در روستای کرمجگان برگزار شد.
مراسم شب احیای عاشورا در حرم مطهر بانوی کرامت با حضور زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسم، قرائت دعا و مناجات حجت‌الاسلام‌والمسلمین تاجیک برگزار شد.
دسته‌های عزاداری هیئات قم در روز تاسوعای حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافته و به عزاداری پرداختند.
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور زائرین و مجاوران عزادار حرم مطهر بانوی کرامت و با سخنرانی آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری و روضه‌خوانی حاج حسن شالبافان در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد.
مردم انقلابی استان قم به فرمان رهبر انقلاب و برای ادامه‌دادن خون شهیدان خدمت پای صندوق‌های رأی به گزینه اصلح خود رأی دادند.
شهروندان قمی در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در پای صندوق‌های رأی به وظیفه ملی و دینی خود عمل کردند و امتداددهنده راه شهیدان خدمت شدند.
سردار موحد فرمانده سپاه قم و اعضای شورای قرارگاه امنیتی امام علی (ع) امروز در اولین ساعات رأی‌گیری با حضور در محل اخذ رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق ۴۷۷ انتخابات ریاست‌جمهوری انداخت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشارکت مردم در انتخابات ضامن امنیت و قدرت کشور است.
روح‌الله نعمتیان قهرمان کشتی آلیش کشور و علی سلطانی فعال هنری و رسانه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
بهبود وضعیت معیشت و ساماندهی شرایط اقتصادی از مهم‌ترین انتظارات شهروندان قمی از رئیس‌جمهور منتخب است.
محمدمهدی سلطانی استاد دانشگاه با اشاره به معیار انتخاب فرد اصلح گفت: بررسی شخصیت حقیقی، میزان توانمندی و کارنامه اجرایی کاندیداها برای انتخاب فرد اصلح حائز اهمیت است.
حجت‌الاسلام بنیادی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخاب فرد اصلح گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری به دلیل اهمیت انتخابات کشور در منطقه و انتخاب اصلح که وظیفه و رسالت رأی‌دهندگان است دو بُعد مهم در مسئله انتخابات هستند.
رئیس هیات قایقرانی استان قم با اشاره به قدمت ۷۰ساله رشته قایقرانی در ایران گفت: رشته قایقرانی تقریباً قدمت ۷۰ساله در ورزش ایران دارد و که این قدمت باعث وجود چند استان شاخص در این ورزش شده است که اعضای تیم ملی ایران را نیز ورزشکاران این استان‌ها اغلب تشکیل می‌دهند.
مسئول کمیته تمرینات معلق استان قم با اشاره به جایگاه قم در کشور گفت: استان قم در تمرینات معلق جزو استان‌های فعال این رشته بود و البته در سال ۱۴۰۲ کمیته تمرینات معلق استان قم در ارزیابی کشوری جزو سه استان برتر کشور بوده است.
تور بازدید اصحاب خبر و رسانه از پروژه‌های گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
فانکشنال فیتنس در ابتدا به هدف توان‌بخشی افراد بیمار و بهبودیافته از آسیب ایجاد شده بود که پس از مدتی با پیشرفته‌شدن و ایجاد تغییرات برای همه افراد ارائه شد که شامل تمریناتی از بدنسازی، پیلاتس و هوازی است.
فیوژن فیتنس، تنها بر روی سلامت جسمانی تأثیرگذار نیست؛ بلکه سلامت روان را نیز افزایش می‌دهد و در کاهش میزان افسردگی و اضطراب نقش پررنگی دارد.