در وصیت‌نامه شهید «حاج هادی رجب‌زاده باغی» آمده است: مادر جان مرا ببخش و مرا حلال کن، من از خواهرهای خودم و خواهرهای دینی می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند و باحجاب خود احترام خون شهدا را داشته باشند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم گفت: آسیب‌شناسی و بهبود شرایط بازارچه‌های مشاغل خانگی در دستور کار است.
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از لزوم دریافت پروانه ایمنی توسط مراکز خدماتی و عمومی مانند بیمارستان‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها خبر داد.
کارشناس هواشناسی قم گفت: شامگاه جمعه برای ارتفاعات و سحرگاه شنبه در شهر قم بارش پراکنده و رگباری باران پیش‌بینی می‌شود.
استاندار قم گفت: از درآمدهای مالیاتی که به این استان اختصاص پیدا می‌کند برای بخش‌هایی که نیازمندی‌های بیشتری دارند، به‌خصوص توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی استفاده می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت داخل بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژ‌ها به این مرکز انتقال داده می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: تا پایان امسال به‌تدریج چهارهزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان قمی خواهد شد.
منتخبان مردم شریف قم در مجلس با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.
با حضور مدیرکل دفتر امور فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با عضویت چهار شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد کشاورزی قم موافقت شد و در مجموع شرکت دانش‌بنیان اکنون در مرکز رشد کشاورزی قم سی عضو و مشغول فعالیت هستند.
از عصر روز جمعه، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید استان قم را در بر می‌گیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: گزارش‌هایی از تخلفات برخی بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی قم به دست ما رسیده‌ که اداره کل تعزیرات موظف است هرچه سریع‌تر به آنها رسیدگی کند و با متخلفین به‌شدت برخورد نماید.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در سال ۱۴۰۲، ۵۷۶ جواز تأسیس واحدهای صنعتی در قم صادر شده که نشان‌دهنده استقبال گسترده سرمایه‌گذاران برای انجام فعالیت‌های تولیدی در این استان است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از حضور مقتدرانه و مستمر پلیس و افزایش ۲۹۱ درصدی طرح‌های مقابله‌ای مواد مخدر در این استان در سال گذشته خبر داد.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با اشاره به حجم بالای تردد در برخی از محورهای راه‌های روستایی استان، گفت: در همین خصوص ارتقای ۶ راه روستایی به محور فرعی غیر شریانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
مدیرکل اتباع قم از رشد دونیم برابری خروج اتباع غیرمجاز از استان خبر داد.
معاون دادستان قم با اشاره به عزم جدی در مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر، گفت: سال گذشته چهارهزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تعداد ولادت نوزادان در سال گذشته این استان در مقایسه با سال ۱۴۰۱، نیم درصد افزایش نشان می‌دهد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، گفت: طی مذاکرات انجام شده امکان خرید واگن‌ مونوریل فراهم شده و دولت نیز نسبت به تأمین مالی آن نظر مساعد دارد.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان قم گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۲ درصد تصادفات برابر با ۴۸ نفر فوتی شهر قم مربوط به تصادفات موتورسواران بوده است.
در راستای اجرای طرح تملک و رفع تصرف منافع پلاک‌های باقی‌مانده از مستأجرین و متصرفین ۶ باب مغازه در خیابان حائری قم تخریب شد.