مدیر حوزه‌های علمیه کشور با گرامیداشت حرکت شجاعانه و مدبرانه سپاهیان اسلام در عملیات «وعده صادق» آن را بی‌نظیر و اخلاقی‌ترین اقدام نظامی تمام دوران تاریخ جهان توصیف کرد.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این نکته یکی از مهم‌ترین دلایل توفیق سپاه بافت مردمی آن است ، گفت:سپاه مردمی‌ترین و موفق‌ترین نهاد انقلاب است.
 در نشست نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار میزان پیشرفت طرح‌های دور اول سفر ریاست‌جمهوری به قم بررسی شد.
ایجاد اعتمادبه‌نفس در جوانان دستاورد بزرگ سپاه بود که با عملیات «وعده صادق» تکمیل شد این عملیات به‌واقع یک انقلاب در غرب آسیا بود.
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: سپاه همواره چهره مردمی داشته و در سخت‌ترین شرایط و در بحران‌ها در کنار مردم بوده در بحران‌های طبیعی از جمله سیل و زلزله سپاه همواره جز اولین‌ها بوده که به کمک مردم رفته است و دشمن هم از همین مردمی‌بودن سپاه وحشت دارد.
مرجع تقلید شیعیان گفت: مشکل اساسی بشر خود فراموشی است، اصلاً خودش را گم‌کرده چون از مبدأ غفلت کرده، آینده خودش را در نظر ندارد و گرفتار جاهلیت شده است.
مسئول بسیج مهندسین استان قم گفت: وقتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سمت مواضع رژیم صهیونیستی موشک پرتاب کرد مردم ایران از اقشار مختلف بیان می‌کردند «ما» به سمت رژیم صهیونیستی موشک پرتاب کردیم یعنی مردم سپاه را خودشان می‌دانند.
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اینکه هر کجا نظام و ملت نیاز به کمک و پشتیبانی داشتن سپاه پای‌کار بود، گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» غرور ملی را به ملت ایران بازگرداند.
گنبد آهنین رژیم کودک کش صهیونیستی در مقابل مشت آهنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فروریخت.
آیت‌الله جوادی آملی گفت: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند چرا که غالباً اختلاس‌ها از راه بانک‌ها می‌گذرد. ضرورت دارد تا جلوی کسانی که می‌خواهند سوءاستفاده کنند، گرفته شود.
شهروندان قمی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران گفتند: حضور جدی در سازندگی کشور، مبارزه با گروهک‌های تروریستی، به‌ویژه نابودی داعش و موشک‌باران مواضع رژیم منحوس صهیونیستی از مواردی است که اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
امام‌جمعه قم گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» جهان را تکان داد و معادلات منطقه را تغییر داد این عملیات دفاعی و در مقابل جنایات اسرائیل انجام شد این عملیات شفاف اعلام شد البته سپاه می‌توانست غافلگیرانه انجام دهد؛ اما آن را اعلام کرد که نشان‌دهنده اوج شجاعت بود.
رئیس دانشگاه صنعتی استان قم گفت: دشمن شکست‌خورده صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» چون توانایی مقابله نظامی ندارد به عملیات روانی و ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور روی خواهد آورد که مسئولان و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ایجاد توازن و تعادل میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یک ضرورت است، از این طریق هم انگیزه تولیدکننده برای فعالیت بیشتر حفظ می‌شود و هم مصرف‌کننده می‌تواند محصول موردنیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.
منتخبان مردم شریف قم در مجلس با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند.
عملیات «وعده صادق» پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی بود که معادله قدرت در جهان را تغییر داد.
ارشد نظامی آجا در قم گفت: در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد ارتش جمهوری اسلامی نیز مشارکت داشت، همواره نیروهای نظامی ایران همراه و پشتیبان هم هستند و این نشان از اقتدار و قدرت نظام است.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ساله می‌باشد و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده‌ است.
امام‌جمعه قم گفت: پاسخ ایران به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی را قرآنی، روایی و طبق سنت عقلا می‌دانیم و آن کار بسیار شایسته و لازم بود.