پیشنهاد نمایندگان کمیسیون بهداشت در نشست تلفیق برای معافیت مالیاتی پزشکان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در جلسه امشب نمایندگان کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق پیشنهادی را مطرح کردند که براساس آن حقوق پزشکان از پرداخت مالیات معاف شود.

وی افزود:‌ این پیشنهاد نمایندگان کمیسیون بهداشت در تلفیق با اخطار قانون اساسی تعدادی از نمایندگان همراه شد و به دلیل اینکه برخلاف قانون برنامه بود، به دو سوم رأی حاضران در جلسه نیاز داشت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: با وجود اینکه این پیشنهاد نیازمند دو سوم آرا بود اما این پیشنهاد با رأی‌ کمتر از 15 نفر اعضا همراه شد و شاهد رأی ضعیفی به این پیشنهاد بودیم.

ادیانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امشب پیشنهادی از سوی تعدادی از اعضا مطرح شد که براساس آن حقوق قضات از پرداخت مالیات معاف شود که این پیشنهاد هم با اخطار قانون اساسی همراه بود.

وی در پایان گفت: این پیشنهاد هم که مغایر با قانون برنامه بود نیاز به دو سوم آرا داشت که رأی کسب شده برای آن نصف به علاوه یک بود و این پیشنهاد هم رأی نیاورد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14898
اخبار مرتبط

نظرات شما