امام جمعه قم:

سیلی عین الاسد پیام اقتدار، عزت و عظمت نظام ایران است

امام جمعه قم با اشاره به اینکه سیلی عین الاسد پیام اقتدار، عزت و عظمت نظام، ولایت، ملت و نیروهای مسلح و شکست هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه است گفت: خروج آمریکای فساد انگیز از منطقه حداقل انتقام سخت از آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) دوست ندارند که امت اسلامی در دنیا و آخرت از آن‌ها جدا باشند درنتیجه باید از گناه که عامل تفرقه و جدایی از ائمه معصومین(ع) اجتناب کرد.

وی  افزود: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس همه ما را غمگین و داغدار کرد، همچنین ضربه کاری سپاه هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست، از سوی دیگر سانحه هوایی اوکراینی به وجود آمد که غم و اندوه برای ملت ایران در پی داشت.

امام جمعه قم ضمن تسلیت به خانواده شهدای سانحه هوایی افزود: بر خورد لازم می دانم مراتب تاثر و تسلیت خود را به خانوادگان جانباختگان از کشورهای دیگر اعلام کنم و ما در غم آنها نیز شریک هستیم.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: بیانیه نیروهای مسلح و مصاحبه شفاف و صریح سردار حاجی‌زاده نشان داد که  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صداقت و صراحت خطای انسانی را پذیرفت و ما مطمئنیم به لطف و عنایت الهی مسئله هواپیمای اوکراینی به نفع ملت ایران و نیروهای مسلح تمام خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با اشاره به اینکه سردار حاجی‌زاده و سردار سلامی از شدت تدین و علاقه به ملت ایران در اثر حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی آرزوی مرگ کردند، گفت: درحالی‌که آمریکای جنایتکار و تروریست وقتی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران را بر فراز خلیج‌فارس، با موشک از روی علم و عمد ساقط کرد و جمعی از هم‌وطنانمان را به شهادت رسانید به فرمانده مزدور آمریکایی این عملیات خود مدال شجاعت داد.

سعیدی با اشاره به اینکه سقوط پهپاد آمریکایی نتیجه تلاش‌های سردار حاجی‌زاده بود گفت: سردار حاجی زاده چند سال است مسؤولیت فرماندهی هوافضای سپاه را عهده دار بوده و این نیرو عامل اصلی قدرت سخت و بازدارنده نظام است.

امام جمعه قم تصریح کرد: روایت رسمی سقوط هواپیما باید مبنای اعتماد مردم به رسانه رسمی جمهوری اسلامی باشد، مدیریت پیش‌آمدهای بزرگ و ناگوار وظیفه رسان‌های انقلابی است و نباید رسانه های مقاومت بگذارند اولویت های رسانه‌ای تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه سیلی عین الاسد پیام اقتدار، عزت و عظمت نظام، ولایت، ملت و نیروهای مسلح و شکست هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه است گفت: خروج آمریکای فساد انگیز از منطقه حداقل انتقام سخت از آمریکا است. در این زمینه علاوه بر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، باید نیروهای مقاومت فاطمیون، زینبیون و حیدریون و دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی با اتکاء به قدرت لایزال الهی مکمل سیلی سخت به آمریکای جنایتکار باشند.

سعید با اشاره به تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت افزود: تشییع اعجازگونه حاج قاسم سلیمانی نشان داد انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران و اسلام و انقلاب باعث دلبستگی و وحدت مردم است و هنجار شکنان و آشوب طلبان نمی توانند جلوی پرتو افشانی شهدای مقاومت و شخصیت حاج قاسم سلیمانی را بگیرند.

سعیدی با اشاره به اینکه آمریکا، سعودی ها و اماراتی ها چند سال توطئه کردند که رابطه بین ایران و عراق را بر هم بزنند ادامه داد: حاج قاسم و ابومهدی مهندس در یک عملیات به شهادت رسیدند و این مسئله انس، الفت و وحدت بین دو کشور را افزایش داده و توطئه منافقین و آمریکا را در منطقه خنثی کردند.

امام جمعه قم  با اشاره به سیل در  سیستان و بلوچستان گفت: انتظار است دستگاه‌های دولتی و گروه‌های مردمی و جهادی سیل زدگان را تنها نگذارند و البته سپاه و نیروهای مسلح مثل گذشته با اخلاص در حال خدمت هستند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15612
اخبار مرتبط

نظرات شما