ماموران قلابی حکیمیه دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ مجید سلیمانی مقدم، رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه گفت: ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه سیزدهم بهمن امسال کارفرمای کارگاه ساختمانی به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه مراجعه و اظهار کرد، دو مرد جوان با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ شیشه دودی به جلوی کارگاه ساختمانی ام مراجعه کرده اند و با دست بند زدن به دستتشان دو تن از کارگران افاغنه که مشغول به کار بودند، مدعی هستند از ماموران کلانتری می‌باشند و هر دو کارگز بدون مجوز تردد دارند و به مرز خواهند فرستاد، ولی به ازای دریافت مبلغ ۳ میلیون تومان از تخلف آن‌ها صرف نظر خواهند کرد که به رفتارشان مشکوک و به بهانه‌ای تهیه پول به کلانتری آمده ام.

وی گفت: رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، گفت: در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و در بررسی‌های تکمیلی از دو هر دو متهم تعدادی تجهیزات دفاعی قلابی کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه گفت: اتباغ افغانستانی اظهار کردند، با در خواست پول توسط متهمان از انجا که پول درخواستی را نداشتیم به متهمان گفتیتم و باید از صاحب کارمان این پول را بگیریم که با متهمان به صاحبکارمان مراجعه تا پول در خواستر را به حسابشان واریز کنیم.

وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو متهم اعتراف کردند، در ۲ ماه گذشته به بیش از ۱۰ تن از کارگران افغانستانی مراجعه و به بهانه نداشتن مجوز از آنان ۳۰ میلیون تومان اخاذی کرده ایم.

سرهنگ سلیمانی به شهروندان یاداوری کرد: در زمان روبرو شدن با افرادی که مدعی هستند مامور می‌باشند، حتما از آن‌ها کارت شناسایی درخواست کنید و در صورت شک داشتن به هویت افراد حتما با سامانه پلیسی ۱۱۰ یا سامانه ۱۹۷ بازرسی تماس بگیرید تا بازرسان با حضور در محل هویت افراد را تایید کنند.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16235
اخبار مرتبط

نظرات شما