وزیر کشور:

متخلفان در بازار نباید حاشیه امن داشته باشند / از مشکلات عبور خواهیم کرد

وزیر کشور گفت: در خصوص گرانی ها تخلفات زیادی صورت می گیرد که باید با متخلفان در این حوزه برخورد جدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به مشکلات کشور در سال های اخیر اظهار داشت: مشکلات معیشتی یکی از چالش های اصلی امروز ایران است و در این شرایط علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش موثری دارند.
وی ادامه داد: در خصوص گرانی ها تخلفات زیادی صورت می گیرد که باید با متخلفان در این حوزه برخورد جدی شود.
رحمانی فضلی تاکید کرد: سال پیش رو امید می رود که سال عبور از مشکلات بوده و گشایش هایی برای مردم در این سال ایجاد شود.
وی بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: حدود ۲۰ کشور دنیا بصورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده اند و همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است.
وزیر کشور تصریح کرد: در مقاطعی تعداد فوتی ها در کشور به 500 نفر نیز می رسید اما هم اکنون با افزایش تجربه، تجیهزات و امکانات مراکز درمانی وضعیت نسبت به گذشته مطلوب تر است.
وی به هدایت ها و راهنمایی ها رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان جلودار مسوولان کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند.
رحمانی فضلی تاکید کرد: در این میان وضعیت قم در رعایت پروتکل های بهداشتی مناسب است که در صورت تدوام این وضعیت می توان امیدوار بود که موج جدیدی در این استان راه نیفتد.
وی به حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و بیان داشت: مردم این مکان های مقدس را به عنوان مامن و پناهگاه می دادند و حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/24599
اخبار مرتبط

نظرات شما