ذوالنور در گفتگو با قم فردا:

دستاورد دولت سیزدهم در تامین واکسن قابل تقدیر است

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه تلاش دولت سیزدهم برای تامین واکسن بسیار چشمگیر بود گفت: علی رغم همه مشکلات ارزی و علی رغم همه کارشکنی و خصومت ورزی نظام سلطه و استکبار جهانی و غرب، تامین واکسن به شکلی انجام شده که اکنون مردم ما هر نوع واکسنی که بخواهند استفاده کنند در دسترس است.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: فعالیت سه ماهه دولت سیزدهم بسیار چشمگیر بوده است از جمله مسئله تامین واکسن که قابل تقدیر است با توجه به موقعیت موجود در جهان و کشور تامین واکسن نیاز اصلی بود و این اقدام بسیار برجسته بود.

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلات ارزی و علی رغم همه کارشکنی و خصومت ورزی نظام سلطه و استکبار جهانی و غرب، تامین واکسن در دولت سیزدهم به شکلی انجام شده است که اکنون مردم ما هر نوع واکسنی که بخواهند استفاده کنند در دسترس است واکسن های بسیار قابل اعتماد داخلی که از تنوع خوبی برخوردار است و واکسن های متنوع خارجی که در تامین آنها مشکلی وجود ندارد وز کشورهای چین و روسیه وارد کردیم.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تزریق واکسن کرونا هیچ محدودیتی وجود ندارد و افرادی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند به صورت انتخابی هر نوع واکسنی که بخواهند را انتخاب و تزریق می کنند این دستاورد بسیار مهم در دولت سیزدهم کسب شد.

ذوالنور خاطر نشان کرد: فراموش نکردیم که مردم چندین میلیون تومان هزینه می کردند با تورهای مسافرتی به ارمنستان و کشورهای همسایه سفر می کردند تا واکسن کرونا تزریق کنند اما امروز در این دولت این موضوع به شکلی حل شده است که دولت برای تزریق واکسن مشوق تعیین می کند حتی شاهد هستیم که دوز سوم هم تزریق شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.


نماینده مردم قم بیان داشت: یخ های ارتباطی ایران با عربستان در حال ذوب شدن است و حالت تخاصمی که وجود داشت رو به کاهش است و با برخی از کشورهای منطقه هم ارتباطات خوبی دایر شده و تلاش های خوبی در این دولت برای ارتباط با کشورها صورت می گیرد.
.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گذشت کوتاهی از عمر دولت سیزدهم اقداماتی که صورت گرفته بسیار قابل توجه است از حالا که پایگاه های فعالیتی دولت تجهیز می شود و ادارات کل در استان ها تشکیل شده و استانداران و معاونین وزیر در محل خدمت خودشان قرار می گیرند و مدیران تثبیت می شوند اتفاقات بهتری نیز رخ خواهد داد.

وی افزود: امیدواریم در داخل کشور هم شاهد اتفاقات خوبی باشیم کما اینکه اکنون برخی از اتفاقات رخ داده که امیدوار کننده است و نظارت ها تقویت شده و سازو کار آن شکل می گیرد لذا ما به آینده کاری این دولت امید زیادی داریم.


انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/29671
اخبار مرتبط

نظرات شما