سردار رمضان شریف در گفتگو با قم فردا :

امروز نسل چهارم و پنجم فلسطین رویای پایدارسازی امنیت برای صهیونیست ها را باطل کرده است

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه امروز در پرتو انقلاب و مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است، گفت: امروز نسل چهارم و پنجم فلسطین توانسته در 27هزار کیلومتر اراضی اشغالی برای رژیم صهیونیستی ناامنی ایجاد کند و رویای پایدارسازی امنیت برای صهیونیست ها را باطل کرده است.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به الگوی برداری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی هستند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام در خط مقدم کوشیده اند.
وی ادامه داد: بلوک های قدرت با پیروزی انقلاب اسلامی به مخالفت با این انقلاب نوپا پرداختند و برای از بین بردن آن از هر تلاش و کوششی دریغ نکردند.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی علیه ملت عظیم الشان ایران ، گفت: قدرت های شیطانی دنیا از انواع توطئه ها برای براندازی نظام و انقلاب استفاده کردند که مهم‌ترین آن‌ها جنگ تحمیلی بود؛ در این جنگ تمام دنیا به صحنه پشتیبانی از رژیم بعث عراق آمدند تا بتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند.
وی اضافه کرد: دشمن بارها و بارها اذعان کرده بود که این جنگ را برای براندازی نظام و انقلاب طراحی کردند که بازهم به گفته خود آنها موفق به این کار نشدند.
سردار شریف خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند و پشتیبان این نظام و انقلاب می باشند که این موضوع را می توان در راهپیمایی شکوهمند و حیرت انگیز روز قدس امسال با وجود ویروس کرونا و تمام مشکلات اقتصادی به وضوح دید.
وی با اشاره به موفقیت‌های ارزشمند فلسطین و محور مقاومت، بیان کرد: مردم و جوانان محور مقاومت با شجاعت، تلاش و از خودگذشتگی و با تاسی از انقلاب اسلامی، شکست‌های فراوانی به دشمن تحمیل کرده اند.
سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به عدم هویت و اصالت صهیونیست غاصب، افزود: اسرائیل کشور نیست  بلکه رژیمی جعلی و موقتی است که چندین صهیونیست افراطی و زورگو با اجرای توطئه اشغال و غصب سرزمین مقدس فلسطین دور هم جمع شدند ادعای هویت و موجودیت  می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه امروز در پرتو انقلاب و مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی به آخر خط رسیده است، تاکید کرد : اگر روزی رژیم صهیونیستی فقط در غزه تهدید می شد امروز به برکت مقاومت و شجاعت مجاهدان و نسل های چهارم و پنجم جوانان مبارز فلسطینی در 27هزار کیلومتر اراضی اشغالی دچار ناامنی شده است و در واقع رویای پایدارسازی امنیت را برای صهیونیستها باطل کرده اند.

انتهای پیام/160



http://qomefarda.ir/33548
اخبار مرتبط

نظرات شما